پیش‌بینی می شود، آب و هوای بهار بریتیش کلمبیا سرد، مرطوب و احتمالا آن چیزی نباشد که انتظارش را دارید

آب و هوای ونکوور در زمستان امسال کمی برفی‌تر از حد معمول بود و پس از چند هشدار آب و هوا از سوی محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا، بسیاری از مردم خسته شده‌اند. خوب، اگر در هفته های آینده به آسمان آفتابی امیدوار هستید، احتمالاً ناامید خواهید شد – متاسفم!

شبکه آب و هوا (TWN) پیش بینی کرد شروع بهار در اکثر نقاط کشور اهسته خواهد بود و Doug Gillham از TWN نوشت: کانادایی ها باید صبور باشند.

TWN پیش‌بینی می‌کند، به‌ویژه در ماه‌های مارس و آوریل، که بارش بیش از حد نرمال در Raincouver پیش‌بینی می‌شود و دمای خنک‌تر از حد متوسط ​​باشد.

این افزایش بارندگی ممکن است پیش نمایشی از اثرات درازمدت پیش بینی شده تغییرات آب و هوایی در ونکوور باشد. این شهر در واقع افزایش 5 درصدی باران زمستانی را تا سال 2050 پیش بینی می کند.

اما یک جنبه روشن نیز وجود دارد، برف سنگین در مناطق آلپ احتمالاً فصل اسکی بهاری را طولانی می کند و بهانه ای عالی برای رفتن به دامنه ها و لذت بردن از آنچه از فصل زمستان باقی مانده است را ایجاد می کند.

به علاوه، آب و هوای پیش‌بینی‌شده حتی می‌تواند به کاهش خطر شروع زودهنگام فصل آتش‌سوزی در استان کمک کند و مخازن را قبل از رسیدن تابستان دوباره پر کند.

Call Now Button