پلیس ونکوور پس از تیراندازی و مجروح شدن یک مرد بیگناه با اسلحه Arwen عذرخواهی کرد

پلیس ونکوور از مردی که به اشتباه به عنوان مظنون حمله به خانه کلگری شناسایی شده و با اسلحه Arwen دو بار به او شلیک و در بیمارستان بستری شده بود، عذرخواهی کرد.

اداره پلیس ونکوور گفت، عصر چهارشنبه، 22 فوریه، مردی در شهر Yaletown به اشتباه دستگیر و با اسلحه کمتر کشنده Arwen به او تیراندازی شد.

در بیانیه VPD آمده است: افسران پلیس اطلاعات موثقی داشتند که مردی در ارتباط با تهاجم خشونت‌آمیز به خانه کلگری در منطقه Richards Street و Pacific Boulevard تحت تعقیب بود.

آن مرد مسلح و خطرناک خوانده شده بود.

به دلیل ماهیت پرخطر دستگیری، تیم واکنش اضطراری VPD مستقر شد. در جریان دستگیری، افسران با دو گلوله لاستیکی از یک اسلحه ARWEN به این فرد شلیک کردند.

اندکی پس از دستگیری، پلیس تشخیص داد که فرد دستگیر شده مظنون حمله به خانه کلگری نیست و این دستگیری به دلیل هویت اشتباه بوده است. این مرد در محل دستگیری از بازداشت آزاد شد و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

پلیس ونکوور بعدا گزارش داد، دو مظنون مرتبط با حمله به خانه کلگری را دستگیر کرده است.

Dean Patrick Gallant ، 47 ساله، حوالی ساعت 9 شب در نزدیکی بیمارستان کودکان بریتیش کلمبیا در 22 فوریه، پس از اینکه ادعا شد با یک وسیله نقلیه سرقتی فرار کرده است، دستگیر شد.

Gallant در زمان دستگیری به دلیل حمله با اسلحه، سرقت با اسلحه گرم، استفاده از سلاح گرم برای ارتکاب جرم قابل کیفرخواست و حبس غیرقانونی در ارتباط با یک حادثه در سراسر کانادا تحت تعقیب بود.

Tinesha Lee Redwood ، 35 ساله، نیز در نزدیکی خیابان هایSeymour و Helmcken به دلیل حمله، سرقت با اسلحه گرم، استفاده از سلاح گرم برای ارتکاب جرم قابل کیفرخواست، حبس غیرقانونی، و عدم رعایت قوانین دستگیر شد.

Call Now Button