اکنون می توانید کمپ سایت 5 پارک ملی در BC را برای رزرو بهار و تابستان رزرو کنید

رزرواسیون Parks Canada برای چندین پارک ملی در B.C باز است. به این معنی که اگر می خواهید یک سفر کمپینگ رویایی در آینده داشته باشید، باید سریع عمل کنید مکان ها به سرعت پر می شوند.

با شنا در دریاچه‌های زمردی، مشاهده گیاهان و جانوران محلی و ساختن خاطرات با افراد مورد علاقه‌تان هوای گرم پیش رو را تجربه کنید.

اگر به دنبال تابستانی پر از ماجراجویی هستید، در اینجا پنج پارک ملی در West Coast وجود دارد که می توانید همین الان برای کمپینگ رزرو کنید.

Gulf Islands National Park

قیمت: از 5.25 دلار برای هر گروه، هر شب
آدرس: Gulf Islands, B.C
در فاصله ای نزدیک از ونکوور و قابل دسترسی توسط B.C. Ferries است. این پارک ملی با تنوع زیست‌محیطی، مسافران ساحلی و گردشگران محلی را به سمت خود جذب می‌کند. چه به قایقرانی، استراحت در کنار ساحل یا پیاده‌روی در حومه شهر علاقه‌مند باشید، در اینجا از ماجراجویی در هوای گرم لذت خواهید برد.

Pacific Rim National Park Reserve

قیمت: از 7.25 دلار برای هر گروه، هر شب
آدرس: Tofino, B.C.
سال گذشته، Scouts Canada این پارک را یکی از بهترین پارک های کانادا برای کمپینگ نامید. خواه اهل موج سواری باشید که ترجیح می دهید با صدای کوبنده امواج به خواب بروید یا اهل کوهنوردی باشید، این پارک دارای زمین های متنوع برای هر نوع کمپینگی است.

Mount Revelstoke National Park

قیمت: از 12.75 دلار برای هر نفر، هر شب
آدرس: Revelstoke, B.C.
پارک ملی Revelstoke هم یک مقصد ماجراجویی و هم یک گنجینه فرهنگی است، با طیف وسیعی از فعالیت‌ها متناسب با هر آنچه شما می خواهید. یک روز در اینجا ممکن است شما را از تماشای حیات وحش در صبح، به پیاده‌روی با راهنما در بعد از ظهر و طراحی در کنار آتش در عصر ببرد. هر کاری که انجام ‌دهید و هر کجا باشید، منظره‌ای خواهد داشت.

Fort Langley National Historic Site

قیمت: از 128 دلار در هر چادر، در روز
آدرس: Langley, B.C.
اینجا برای کسانی مناسب است که ترجیح می‌دهند در کابینی با قاب A بخوابند تا روی زمین سخت. فقط یک رانندگی سریع از مرکز شهر ونکوور، برای گذراندن اوقات خوش در اینجا نیاز دارید. می توانید به یک تور شراب بروید، به رستوران‌های دهکده بروید یا یک دوچرخه کرایه کنید و در شهر بچرخید.

Glacier National Park

قیمت: از 12.75 دلار در هر شب، برای هر نفر
آدرس:  Columbia-Shuswap, B.C.
دریاچه‌های پر جنب و جوش اینجا جذابیت زیادی دارند، و شب ماندن یک امر ضروری است. این نقطه یکی از بهترین مقاصد برای دیدن ستارگان در سراسر کانادا نامیده شده است.با دوستان خود نام صورت های فلکی را بدون نیاز به تلسکوپ ببینید و در زیر اجرام آسمانی به خواب بروید.

Call Now Button