بریتیش کلمبیا 330 خانه جدید برای مردم ساکن Downtown Eastside ونکوور فراهم می کند

وزیر مسکن BC اعلام کرد، تا پایان ماه جون، 330 خانه جدید برای مردم ساکن در Downtown Eastside ونکوور فراهم خواهد کرد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که توجهات بر انفجار مخازن پروپان و آتش سوزی در نزدیکی افرادی که در چادرها در خیابان East Hastings و مناطق اطراف آن زندگی می کنند، متمرکز شده است.

Ravi Kahlon وزیر مسکن BC گفت، در طول ماه گذشته، ما شاهد تعدادی از آتش‌سوزی‌های خطرناک و اعمال خشونت‌آمیز بوده‌ایم.

Ken Sim شهردار ونکوور، با اشاره به افزایش تجاوزات جنسی و خشونت آمیز و همچنین موج آتش سوزی های اخیر، گفت: نگرانی های ایمنی برای کسانی که در Downtown Eastside زندگی می کنند، افزایش یافته است.

Karen Fry رئیس آتش‌نشانی ونکوور، که ناامیدی خود را از افزایش تعداد آتش‌سوزی‌ها در Downtown Eastside ابراز کرد و در توییتی درباره دو آتش‌سوزی در 500 block of East Hastings نوشت. در حالی که آتش باعث جابجایی مستاجران نشد، اما در نزدیکی Patrick Anthony Residence ساختمانی برای سالمندان مستقل و کم درآمد بود.

Ken Gemmill دستیار رئیس آتش‌نشانی ونکوور گفت، خاموش کردن آتش چند ساعت طول کشید و افزود سه مورد دیگر آتش‌سوزی هشداردهنده در سایر نقاط شهر رخ داده است که 40 آتش‌نشان برای مهار آنها اعزام شدند.

وی گفت، ما واحدی داریم که تجهیزات یدکی دارد، اما چون با حوادث زیادی مواجه هستیم، تجهیزات یدکی ما تمام می‌شود.

جولای گذشته، خدمات نجات آتش نشانی ونکوور دستوری برای برداشتن چادرها و سازه ها در امتداد خیابان East Hastings صادر کرد.

اعلامیه روز یکشنبه برای 330 خانه جدید، از جمله 89 واحد در دو پروژه مسکن حمایتی موقت بود که در بهار امسال در خیابان‌های 1525 and 1535 Western  و خیابان 2142 Ash افتتاح می‌شوند.

از آنجایی که این موارد از آوریل تا جون به صورت چرخشی در دسترس قرار می گیرند، Kahlon تقریباً 117 نفری را که در چادرهای خیابان East Hastings زندگی می کنند تشویق می کند، ابتدا فضاهای سرپناهی بگیرند. دولت گفت 70 نفر از این افراد برای مسکن ابراز تمایل کرده اند.

Kevin Barlow مدیر اجرایی Hastings Crossing Business Improvement Association، که برای راه حل های کوتاه مدت و کاهش آسیب در این منطقه تلاش کرده است، استدلال می کند، در حالی که سطوح دولتی، مسکن دائمی مقرون به صرفه می سازند، افرادی هستند که نمی خواهند در شرایط فرسوده برخی از SRO ها زندگی کنند. باید گزینه هایی برای آنها وجود داشته باشد تا مجبور نباشند از مخازن پروپان استفاده و آتش باز روشن کنند تا گرم بمانند.

به گفته Barlow، برخی از پروژه‌های موقت مسکن مدولار که در حال حاضر وجود دارند، در خطر از دست رفتن هستند، زیرا توسعه‌دهندگان خواهان بازپس‌گیری زمین هستند. وقتی این اتفاق بیفتد، آن خانه های مدولار باید جابجا یا تعطیل شوند.

Call Now Button