5 چیز که احتمالا در مورد دیوار دریای ونکوور نمی دانستید

دیوار دریایی ونکوور یکی از نمادین ترین بخش های شهر است.

مسیر طولانی پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اطراف بخش خوبی از آب‌نمای شهر که بین گردشگران و مردم محلی برای حمل‌ونقل و تفریح ​​محبوب است.

در طول مسیر آن مکان ها و مناظر نمادین بسیاری وجود دارد که برای گردشگران سرگرم کننده است. برای مردم محلی به طور کلی روش خوبی برای رفت و آمد یا فعالیت بدنی در نظر گرفته می شود.

در اینجا پنج چیز است که شما احتمالا در مورد این مکان نمادین نمی دانستید.

دهه ها طول کشید تا تمام شود
در حالی که ساختن دیوار در اطراف اسکله کاری ساده به نظر می رسد، برای انجام همه آن، به طرز شگفت انگیزی زمان زیادی صرف شده است. این تا حدی به این دلیل است که همه این کارها به یکباره انجام نشده، و اولین قسمت ها به حدود سال 1917 باز می گردد.

بخش Stanley Park به طور رسمی در سال 1971 افتتاح شد، اما آخرین قسمت ها تا سال 1980 در محل قرار نگرفتند و پس از آن الحاقات اضافه شدند.

خاکستر فردی که بیشتر عمرش مسئول آن بود در نزدیکی Slhx̱i7lsh (Siwash Rock) پخش شد.

James Cunningham مردی که بیشترین ارتباط را با دیوار بلند دارد. وی اسکاتلندی، استاد سنگ تراشی، مسئول ساخت این دیوار از دهه 1920 تا 1960 بود. حتی پس از بازنشستگی از دیوار بازدید می کرد تا مطمئن شود خوب پیش می رود.

دارای رکورد جهانی است

این طولانی ترین مسیر ساحلی بدون وقفه جهان است که در Canada Place آغاز و در Kitsilano Beach پایان می یابد که 4 کیلومتر از هم فاصله دارند.

پایه قبرها در یک نقطه استفاده شدند

در دهه 1960 منطقه نظامی قبرستان Mountain View در حال بازسازی بود. به عنوان بخشی از آن، بلوک‌های گرانیتی که برای بلند کردن نشانگرها از روی زمین استفاده می‌شد، برداشته شدند و نشانگرها هم سطح با زمین قرار گرفتند.

آن بلوک‌ها، اغلب، سپس به دیواره‌ی دریا منتقل می‌شدند تا به آن اضافه شوند.

بخشی از آن Existential Alley نامیده می شود
بخشی در David Lam Park در مکان های مختلف آنلاین به نام Existential Alley نامیده می شود. این یک مسیر شنی درست در کنار آب است.

به طرز عجیبی نامش نامشخص است و Google Streetviews جرأت نکرده است (یا وقتش را نداشته است) به این کوچه برود.

Call Now Button