ونکوور عنوان “نقطه داغ باران های آوریل” در کانادا را به خود اختصاص داد

بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا به عنوان “نقطه داغ باران های آوریل” کانادا نامگذاری شد و از هر شهر دیگری در این کشور، برای میزان بارشی که انتظار می رود در این ماه داشته باشد، پیشی گرفت.

CasinoBonusCA.com فهرست کوتاهی از 10 منطقه برتر کشور که بیشترین بارندگی را خواهند داشت و فهرستی از 10 منطقه برتر که بیشترین “روز مرطوب” را خواهند داشت، ایجاد کرد.

با بارش خیره کننده 98.5 میلی متری باران که انتظار می رود در آوریل امسال ببارد، ونکوور Abbotsford دیگر شهر بریتیش کلمبیا را شکست دادکه انتظار می رود 89.4 میلی متر باران داشته باشد.

Abbotsford یکی دیگر از شهرهای بارانی با آب و هوای اقیانوسی است، به این معنی که معمولاً شرایط ابری همراه با بارش دارد.

سومین شهر پر باران، Saint John, New Brunswick است که انتظار می رود در این ماه 71 میلی متر بارندگی داشته باشد. طبق این مطالعه، این منطقه به لطف Saint John Harbour جایی که رودخانه Kennebecasis و رودخانه Saint John در Bay of Fundy به هم می رسند، مستعد بارش شدید است.

Halifax, Nova Scotia در رتبه چهارم قرار گرفت و انتظار می‌رود در ماه آوریل 62.8 میلی‌متر بارندگی داشته باشد. Trois-Rivières، کبک، با بارش 62.3 میلی متری این شهر در رتبه 5 برتر قرار گرفت.

وقتی صحبت از شهرهای کل کانادا می شود، ونکوور در صدر فهرست قرار نگرفت.

Abbotsford با 11.9 در صدر فهرست شهرهایی است که انتظار می رود در ماه آوریل شاهد بیشترین روزهای مرطوب باشند. برای ونکوور 11.3 روز رطوبت پیش بینی می شود.

St.John’s, Newfoundland در رتبه سوم پیش بینی می شود 10.1 روز مرطوب در آوریل داشته باشد.

سخنگوی این مطالعه گفت، توصیه می‌کنیم هنگام برنامه‌ریزی در ماه آوریل، آب‌وهوا را در نظر بگیرید. با این حال، تا زمانی که با تجهیزات مناسب و لباس ضدآب آماده شده باشید، باران نمی تواند مانعی برای شما باشد.

Call Now Button