این مسیر پیاده روی در نورث ونکوور، شما را از روی یک پل چوبی به نقطه ای جادویی با منظره اقیانوس می برد

پس از سه سال بسته بودن، Quarry Rock Trail در Deep Cove, B.C. بازگشایی شده، که این برای علاقه مندان به ماجراجویی در نورث ونکوور خبر بسیار خوبی است.

مسیر پیاده‌روی محبوب در ابتدا به دلیل همه‌گیری COVID-19 در سال 2020 و سپس به دلیل مشکلات ترافیکی، سیل و ساخت و ساز بسته شد، اما از روز سنت پاتریک، 2023، مسیر برای عموم باز است.

Quarry Rock Trail بخش خوش منظره‌ای از مسیر Baden Powell Trail که از سواحل Deep Cove تا Horseshoe Bay در وست ونکوور منتهی می‌شود است و در میان مردم محلی و گردشگران برای منظره‌ای وسیع از آب مورد توجه می باشد.

اگر در ونکوور هستید، با اتومبیل یا اتوبوس خود را به Deep Cove برسانید و به دنبال ورودی مسیر در Panorama Drive باشید. برای شروع، مجموعه‌ای از پله‌های چوبی وجود دارد که به یک منطقه جنگلی سرسبز از درختان Douglas Fir و Hemlock منتهی می‌شوند.

همانطور که مسیر را دنبال می کنید، به یک پل چوبی بزرگ و مجموعه دیگری از پله ها می رسید که شما را به دوشاخه ای در مسیر می رساند. در سمت راست از Quarry Rock بالا بروید، جایی که مناظر پانوراما از کوه‌ها و اقیانوس‌ از شما استقبال می‌کند.

این یک مسیر پیاده‌روی دوستدار سگ‌ها است، بنابراین با دوست پشمالوی خود بیایید. به همراه داشتن پتوی پیک نیک اختیاری است اما اکیدا توصیه می شود.

Call Now Button