10 شگفتی طبیعی در BC که باید در لیست بازدید خود قرار دهید

بریتیش کلمبیایی‌هایی که به دنبال ماجراجویی در فضای باز هستند، مجبور نیستند زیاد دور سفر کنند.

این منطقه خانه برخی از شگفت انگیزترین شگفتی های طبیعی است که می توانید در جهان پیدا کنید.

با ما همراه باشید تا با برخی از آنها آشنا شوید.

Giant Cleft, Okanagan

Okanagan به چیزهای زیادی غیر از اینکه فقط خانه شراب BC، شناخته شده است و Cathedral Provincial Park تنها یکی از آنهاست.

منطقه طبیعی وسیع 33000 هکتاری دارای دریاچه های لاجوردی و چمنزارهای آلپ و همچنین یک پدیده طبیعی است. Giant Cleft زمانی تشکیل شد که سنگ‌های بازالتی نرم‌تر فرسایش یافتند، و سپس شکافی در گرانیت ایجاد کرد.

Hole in the Wall, Port Alberni

پیاده روی به سمت Hole in the Wall در نزدیکی Port Alberni به یک تفریح ​​محبوب برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است. این حفره تنها چیزی است که از یک خط آب ده ساله باقی مانده است.

مسیر رسیدن به این جاذبه یک مسیر کوتاه 1.3 کیلومتری با حداقل افزایش ارتفاع است که تکمیل آن حدود نیم ساعت طول می کشد. با نشستن و گوش دادن به آب های تند رودخانه از شگفتی های طبیعی لذت ببرید. بازدیدکنندگان اغلب مسحور حجم زیاد آب می شوند.

Spotted Lake, Osoyoos

Spotted Lake که با نام Kliluk نیز شناخته می شود، یک شگفتی طبیعی در منطقه زیبای Osoyoos است. این دریاچه کوچک سرشار از انواع مواد معدنی از جمله کلسیم، سولفات سدیم و سولفات منیزیم است.

وقتی ماه‌های گرم تابستان شروع می‌شود، بیشتر آب تبخیر می‌شود و مواد معدنی غلیظ را پشت سر می‌گذارد که لکه‌هایی را در سراسر دریاچه تشکیل می‌دهند. لکه ها می توانند از نظر رنگ از آبی به سبز و زرد تغییر کنند، زیرا مواد معدنی درون هر نقطه با تبخیر بیشتر تغییر می کنند.

Botanical Beach, Port Renfrew

این ساحل آرام را کاوش کنید که بخشی از فهرست نقاط دیدنی پارک استانی Juan de Fuca است. بیشتر به خاطر استخرهای جزر و مدی جذاب و ویژگی های زمین شناسی باورنکردنی اش شناخته شده است.

در استخرهای جزر و مدی موجودات دریایی زیادی برای کشف وجود دارد، از جمله ستارگان دریایی، صدف های آبی، خارپشت های دریایی و خیارهای دریایی.

Sandstone Caves, Galiano Island

اگر هرگز به جزیره Galiano نرفته اید، یکی از چشمگیرترین شگفتی های طبیعی استان ما را از دست داده اید. خطوط ساحلی مملو از شبکه ای از غارهای دریایی ماسه سنگی است که بهترین مکان برای عکسبرداری را به وجود می آورد.

غارهای ماسه سنگی منحصر به فرد که در طی قرن ها فرسایش یافته اند، گواهی واقعی بر زیبایی هایی هستند که مادر طبیعت می تواند ایجاد کند.

Sombrio Beach, Port Renfrew

ساحل خیره کننده Sombrio را در امتداد مسیر دریایی خوش منظره Juan de Fuca پیدا کنید. این جواهر یک ساحل معمولی نیست. اینجا دارای یک آبشار مخفی است که در داخل یک غار قرار گرفته و بازدیدکنندگان را از دور و نزدیک به خود جذب می کند.

در امتداد خط ساحلی قدم بزنید تا یک نهر پیدا کنید. سپس به چپ بپیچید و از نهر بالا بروید و شما را به سمت آبشارهای خیره کننده هدایت می کند.

Cathedral Grove, Parksville

هنر ژاپنی حمام کردن در جنگل را در منطقه طبیعی سرسبز Cathedral Grove در پارک استانی MacMillan در نزدیکی Parksville تمرین کنید. اینجا برخی از قدیمی ترین و بلندترین درختان کانادا را دارد.

جنگل کهنسال باعث می شود وقتی در میان درختان صنوبر سر به فلک کشیده داگلاس پرسه می زنید احساس کوچکی داشته باشید و حتی درختی با قسمتی توخالی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند داخل آن بایستند.

Hot Springs Cove, Tofino

هیچ راهی بهتر از غوطه ور شدن در برخی از چشمه های آب گرم برای حس کردن زیبایی های طبیعی وجود ندارد. این نقطه دورافتاده و روستایی یک سفر یک روزه ایده آل از Tofino است.

با یک هواپیمای دریایی در 20 دقیقه (یا 1.5 ساعت قایق سواری) به پارک استانی Maquinna سفر کنید تا یک مسیر پیاده روی صاف را پیدا کنید که به هفت استخر سنگی طبیعی زمین گرمایی مشرف به اقیانوس منتهی می شود.

Helmcken Falls, Clearwater

این آبشار باشکوه 463 فوت ارتفاع دارد و می‌توان آن را در Murtle River در پارک استانی Wells Gray پیدا کرد.

باور کنید یا نه، زمستان در واقع بهترین زمان برای دیدن آبشار است زیرا هوای سرد آن را در جای خود منجمد می کند.

Horne Lake Caves Provincial Park, Qualicum Beach

به زیرزمین بروید و همه چیزهایی را که غارهای دریاچه Horne ارائه می دهد کشف کنید. این منطقه که در نزدیکی ساحل Qualicum قرار دارد، دارای برخی از بهترین فرصت های غارنوردی در کشور است.

بیش از 1000 غار برای کشف وجود دارد. جویندگان ماجراجو از مبتدی تا متخصص می‌توانند غارها را بگردند و نگاهی اجمالی به فسیل‌ها و شکل‌های کریستالی داخل آن بیاندازند.

Call Now Button