اضافه شدن 250 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه برقی عمومی در BC

دولت B.C. با ارائه 26 میلیون دلار برای ایستگاه های شارژ عمومی جدید در سراسر استان، روی پذیرش خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند.

گزارش سالانه اخیر نشان می‌دهد، بریتیش کلمبیایی‌ها سریع‌تر از هر جای دیگری در کانادا به سمت وسایل نقلیه بدون آلایندگی پیش می روند و بیش از 18 درصد از تمام خودروهای سبک جدید فروخته شده در سال گذشته الکتریکی هستند. این بالاترین درصد از هر استان یا منطقه کانادا است.

Josie Osborne وزیر انرژی، معادن و نوآوری‌های کم کربن گفت، این پول باعث گسترش شبکه شارژ عمومی B.C. برای سهولت تردد رانندگان EV شده و به ساخت 250 ایستگاه شارژ سریع سبک دیگر کمک می کند، که بخشی از طرحی برای یک بزرگراه برقی کامل در هر گوشه ای از استان تا سال 2030 است.

George Heyman وزیر محیط زیست و استراتژی تغییرات آب و هوا در بیانیه ای گفت، حمل و نقل حدود 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در بریتیش کلمبیا را تشکیل می دهد، به همین دلیل است که ما متعهد به تسریع الزامات خودروهای بدون آلایندگی و تعیین استانداردهای جدید برای وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین هستیم.

ما همچنان به گسترش شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در بریتیش کلمبیا ادامه می‌دهیم و هدف ما این است که تا سال 2030، 10000 ایستگاه شارژ عمومی برق الکتریکی داشته باشیم.

B.C. همچنین یک برنامه تخفیف برای خریداران خودروهای برقی با درآمد متوسط ​​ارائه می دهد. 4000 دلار در هنگام خرید برای هر کسی که 80000 دلار یا کمتر درآمد داشته باشد، با تخفیف های شاخص برای کسانی که تا 100000 دلار درآمد دارند.

همچنین خرید خودروی برقی یا پلاگین هیبریدی دست دوم از پرداخت مالیات فروش استانی معاف است.

این به افزایش فروش در سال‌های اخیر کمک کرده است، به طوری که خودروهای الکتریکی سبک ثبت شده از 5000 در سال 2016 به بیش از 100000 در حال حاضر افزایش یافته است. تنها در سال گذشته، 30004 خودروی بدون آلایندگی در بریتیش کلمبیا خریداری شد که در مقایسه با رکورد 24263 دستگاه در سال گذشته افزایش یافت.

شبکه شارژ عمومی بریتیش کلمبیا از 781 ایستگاه در سال 2016 به بیش از 3800 تا پایان سال 2022 رسیده است.

B.C. Hydro تخفیف هایی را برای شارژرهای برقی خانگی، تجاری و طبقه ای ارائه می دهد.

Call Now Button