یک تجربه جدید غواصی در قفس برای دیدن کوسه ها، در حال آمدن به کانادا است

تجربه جدیدی از غواصی در قفس برای دیدن کوسه ها به کانادا می آید و می توانید از نزدیک با کوسه های سفید بزرگ آشنا شوید.

از تابستان امسال، کانادایی ها و گردشگران می توانند با کوسه های سفید بزرگ در سواحل Nova Scotia غواصی کنند، فرصتی که معمولاً در کشورهایی مانند استرالیا و آفریقای جنوبی در دسترس است.

از اول آگوست، Atlantic Shark Expeditions سفرهای روزانه خود را از Liverpool، که حدود دو ساعت از فرودگاه Halifax Stanfield فاصله دارد، آغاز خواهد کرد.

این شرکت می‌گوید، این سفر بر اکتشاف تمرکز دارد، زیرا در مورد کوسه‌های سفید بزرگ در کانادا چیزهای زیادی ناشناخته باقی مانده است.

اگر کاملاً آماده رو در رو شدن با این شکارچیان اقیانوس نیستید، نگران نباشید. مهمانان این انتخاب را خواهند داشت که کوسه‌ها را از قایق ببینند یا با آنها وارد آب شوند البته در یک قفس امن.

غواصی در قفس کوسه، ناظر را در یک قفس قرار می دهد، قفسی که برای جلوگیری از هرگونه تماس با حیوانات طراحی شده است.

به طور طبیعی، مهمانان ملزم به پوشیدن لباس غواصی و استفاده از اسنورکل در قفس زیر آب هستند.

و اگر می‌پرسید که آیا برای مشارکت به مدرک نیاز دارید، نگران نباشید – گواهینامه غواصی لازم نیست.

Neil Hammerschlag زیست شناس دریایی که این برنامه را هدایت می کند گفت، امیدوار است این سرویس به افراد محلی و گردشگران کمک کند تا در مورد این شکارچیان اقیانوس بیاموزند.

او گفت: ما واقعاً در تلاش هستیم تا اسرار کوسه‌های سفید را در Nova Scotia حل کنیم.

در سطح جهانی، آنها در خطر انقراض هستند و این ممکن است مانند یک سنگر باقیمانده برای آن حیوانات باشد، بنابراین بسیار مهم است که بفهمیم چه چیزی آنها را ناراحت می کند تا بتوانیم مطمئن شویم که می‌توانیم از آنها بهتر محافظت کنیم.

البته، شایان ذکر است که به دلیل ماهیت طبیعت مشاهده کوسه هرگز تضمین نخواهد شد.

Hammerschlag گفت: بخشی از این سفرها ماجراجویی و اکتشاف است. این یک آکواریوم نیست. این یک باغ وحش نیست. این طبیعت وحشی است و طبیعت وحشی کاملاً غیرقابل پیش بینی است.

با این حال، وی خاطرنشان کرد، مسافران این فرصت را خواهند داشت که سایر موجودات از جمله فوک، ماهی و پرندگان را نیز مشاهده کنند.

البته کارکنان از طعمه برای جذب کوسه ها به قایق استفاده می کنند.

تورها از ساعت 9:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر و با حرکت های روزانه از آگوست تا نوامبر ادامه خواهند داشت.

مسافران باید حداقل 10 سال سن داشته باشند و افراد زیر 16 سال باید توسط والدین یا قیم بالای 19 سال همراهی شوند.

هزینه سفر 395 دلار برای هر بزرگسال به اضافه مالیات است، در حالی که دانشجویان می توانند از تخفیف 355 دلاری برخوردار شوند.

این شامل تجربه دیدن کوسه، نوشیدنی ها و تنقلات در کشتی، وزنه های غواصی و کمک مالی به تحقیقات حفاظتی است.

این شامل تجهیزات لازم (ماسک، باله، اسنورکل، لباس غواصی، دستکش، هود غواصی)، محل اقامت، وعده های غذایی کامل، نقل و انتقالات یا انعام نیست.

اگرچه برخی نگرانی‌های ایمنی توسط موج‌سواران محلی مطرح شده است، Hammerschlag می‌گوید قایق‌ها همیشه حداقل سه مایل از ساحل فاصله خواهند داشت، فاصله‌ای که تعامل با موج‌سواران را به حداقل می‌رساند.

قیمت: از 355 دلار برای هر نفر

زمان: آگوست – نوامبر

آدرس: Liverpool, NS

Call Now Button