6 نقطه سورئال در BC برای اضافه کردن به لیست گشت و گذار تابستانی سال 2023

آب و هوای متنوع، زمین، گیاهان و جانوران بریتیش کلمبیا واقعاً دیدنی است، و در بخش‌های خاصی از این استان احساس می کنید که کاملاً در سیاره دیگری هستند.

نقاط رویایی در سراسر استان وجود دارد که می توانید به راحتی از شهرهای بزرگ به آنها سفر کنید.

اگر عاشق آب و هوای گرم، آب خنک و مناظر ماورایی هستید، در اینجا چند مکان وجود دارد که باید به لیست خود اضافه کنید.

Botanical Beach

آدرس: Juan de Fuca Provincial Park, B.C.

در ساحل غربی جزیره ونکوور جنوبی، مسیرهای پیاده‌روی عالی و موج‌سواری باورنکردنی را در پارک ملی Juan de Fuca خواهید دید، اما دیدنی‌ترین مناظری که می‌توانید تماشا کنید Botanical Beach است.

در جزر و مد، بازدیدکنندگان می توانند موجودات دریایی، گیاهان و حیات جزر و مدی را مشاهده کنند. از آنجایی که این منطقه حفاظت شده است، بازدیدکنندگان نباید هیچ ردی از خود باقی بگذارند و چیزی جز عکس بگیرند.

Liard River Hot Springs

آدرس: 497 Alaska Hwy, Liard River, B.C.

برای تجربه حسی چند رنگ، به سمت شمال به چشمه های آب گرم Liard River بروید. در اینجا، آب‌های فیروزه‌ای بخار‌آلود را می‌بینید که توسط جنگل‌های شمالی پر جنب و جوش احاطه شده‌اند.

اگرچه رسیدن به اینجا ممکن است مدتی طول بکشد، اما موقعیت دورافتاده Liard River و محیط آرامش‌بخش آن باعث می‌شود که همه مشکلات را فراموش کنید.

Hole in the Wall

آدرس: Port Alberni, B.C.

این نقطه به درستی «حفره در دیوار» نامیده می‌شود و می‌توان آن را در امتداد مسیری آسان در Port Alberni در جزیره ونکوور یافت، که فقط سه ساعت از ونکوور فاصله دارد. یک جواهر پنهان، این نقطه خیلی شلوغ نیست و اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است جایی فقط برای خودتان داشته باشید.

Yoho National Park

آدرس: Yoho National Park, B.C.

در Yoho National Park زمین زیادی برای گشتن وجود دارد و می‌توانید این تجربه را مطابق علایق خود تنظیم کنید. علاقه مندان به تاریخ می توانند با تاریخچه باستان شناسی پارک در یک پیاده روی فسیلی آشنا شوند، اما اگر بیشتر به تولید محتوا علاقه دارید تا زمین شناسی، دومین آبشار بلند کانادا را ببینید.

Tribune Bay

آدرس: Hornby Island, B.C.

دلیلی وجود دارد که به این مکان لقب “هاوایی کوچک” داده اند. آب‌های آبی کریستالی اینجا باعث می شوند شما احساس کنید که در جزایر اقیانوس آرام هستید.

در سواحل ماسه‌ای سفید استراحت کنید و اجازه دهید نگرانی‌هایتان از بین برود.

Cheam Peak

آدرس: North Cascades, B.C.

از پایه تا قله، در هر مرحله از این مسیر 8.4 کیلومتری چشم اندازهایی وجود دارد. برای حس Pride and Prejudice در تپه‌های متحرک توقفی داشته باشید و سفر را با منظره‌ای از Fraser Valley به پایان برسانید که نفس شما را بند می‌آورد.

Call Now Button