این دریاچه خیره کننده در نزدیکی ونکوور دارای آب های فیروزه ای درخشان مانند کارائیب است

یک دریاچه خیره کننده که درست در خارج از مترو ونکوور قرار دارد، برخی از شفاف ترین آب های آبی را در B.C ارائه می دهد.

به گفته BC Parks، دریاچه Lindeman در پارک استانی  S⨱ótsaqel / Chilliwack Lake واقع شده است، که تقریباً در 150 کیلومتری شرق ونکوور در Chilliwack River Valley قرار دارد.

در محاصره قله های سر به فلک کشیده و جنگل های سرسبز، بازدیدکنندگان از مناظر خیره کننده آب آبی-سبز درخشان در طول پیاده روی در پارک لذت می برند. پیاده‌روی 3.4 کیلومتری تا دریاچه یخبندان متوسط در نظر گرفته می‌شود. تکمیل آن چند ساعت طول می‌کشد و ارتفاع آن 300 متر است. طبق گفته Vancouver Trails، این منطقه همچنین دوستدار سگ ها است و به طور کلی انجام آن از ماه می تا سپتامبر بی خطر است.

در حالی که می‌توانید در دریاچه Lindeman شنا کنید، در تمام طول سال، حتی در تابستان، هوا بسیار سرد است، اگرچه بسیاری از مردم از سوار شدن به قایق پارویی در آن لذت می‌برند.

بازدیدکنندگان از پارک همچنین می توانند از انواع فعالیت های آبی در دریاچه Chilliwack، از جمله شنا، قایق سواری با موتور، قایق رانی، کایاک سواری یا ماهیگیری لذت ببرند.

BC Parks هشدار می دهد، بادهای شدید بعد از ظهر اغلب در دریاچه می وزند و جریان های خطرناک در خروجی دریاچه Chilliwack وجود دارد. از قایق سواری در این منطقه خودداری و سفر خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

از آنجایی که آب سرد، گرمای بدن را تا چهار برابر سریع‌تر از هوای سرد خالی می‌کند، مردم باید هنگام ورود به این دریاچه‌ها احتیاط کنند.

بر اساس گزارش  National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) تنفس سریع به تنهایی خطر غرق شدن را حتی برای شناگران حرفه ای در آب های آرام، بیشتر می کند.

Call Now Button