این پیاده روی سریع 2.6 کیلومتری در BC در میان جنگلی سرسبز شما را به تماشای منظره ای سورئال می برد

این پیاده روی آسان در جزیره ونکوور در B.C. کوتاه و زیبا است.

اگر در حال و هوای منظره‌ای هستید که شما را شگفت زده ‌کند، اما نمی توانید مکان های سخت را امتحان کنید، Cox Bay Lookout جایی است که باید بروید.

این مسیر پیاده روی در Tofino یک شهر کوچک خیره کننده در B.C. است. اگر می‌خواهید برخی از بهترین‌ها را در آن تابستان در بریتیش کلمبیا تجربه کنید، این مکانی است که در ماه‌های گرمتر باید بروید.

مسیر رفت و برگشت 2.6 کیلومتری شما را به چشم‌اندازی باورنکردنی می‌برد که مناظر کوه، اقیانوس و ساحل را در یک جا جمع می‌کند.

برای رسیدن به دیدبان باید در جنگلی سرسبز پیاده روی کنید.

مسیر ممکن است در قسمت‌هایی گل‌آلود و شیب‌دار باشد، بنابراین حتماً لباس پیاده‌روی مناسب بپوشید. با این حال ارزش کمی کثیف شدن برای منظره را دارد.

در منطقه حفاظت شده Pacific Rim National Park Reserve مسیرهای زیادی در اطراف وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل به آن‌ها بروید و آن‌ها را کاوش کنید.

وب سایت  Parks Canadaمی گوید، Pacific Rim National Park Reserve که در امتداد ساحل غربی جزیره ونکوور در قلمروهای سنتی Nuu-chah-nulth First Nations قرار دارد، دارای کیلومترها سواحل شنی، جنگل‌های بارانی معتدل بکر و ماجراجویی است که کاوشگر را به کلی خوشحال می‌کند.

Call Now Button