شش نکته در مورد پاسپورت جدید کانادا

دولت فدرال گذرنامه جدید کانادایی خود را رونمایی کرد. این تنها یک هفته پس از دستیابی به توافق با کارمندان دولتی که مسئول تأیید و اداره گذرنامه بودند، صورت گرفت. این کارگران 10 روز اعتصاب کرده بودند.

نکاتی که باید در مورد پاسپورت بدانید:

خداحافظی با Vimy Ridge

همانطور که لژیون سلطنتی کانادا به سرعت اشاره کرد، گذرنامه جدید دیگر تصویری از یادبود Vimy Ridge که نشانگر نبرد وی در فرانسه در آوریل 1917 است، در صفحه داخلی ندارد.

در عوض، صفحات ویزای گذرنامه جدید، طرح‌هایی از کانادا را در طول فصول به تصویر می‌کشند، مانند پرندگان، یک قایق‌ران بومی، ناروال‌هایی با عاج‌های طلایی که از آب عبور می‌کنند و مردی که برگ‌ها را در جلوی خانه‌ای جمع می کند.

خداحافظی با Terry Fox

Brad West شهردار Port Coquitlam اشاره کرد، پاسپورت جدید همچنین تصویر نمادین Terry Fox را که در حال دویدن برای درمان است، کنار گذاشته است.

West در توییتر گفت، سر هر کسی که تصمیم به حذف Terry Fox از پاسپورت های کانادا گرفته است، را باید تکان داد. کشور ما به Terry Fox بیشتری نیاز دارد، نه کمتر.

برنامه های تمدید آنلاین موجود است

کانادایی ها بلاخره می توانند از دفاتر خدمات کانادا صرف نظر کنند و در پاییز برای سند جدید به صورت آنلاین درخواست دهند.

پاسپورت جدید دارای چندین ویژگی امنیتی پیشرفته است

فراتر از تصاویر جدید، بزرگترین تغییر در صفحه داده سند است که دارای تصویر و اطلاعات شخصی دارنده ی پاپورت است.

صفحه جدید از ترموپلاستیک پلی کربنات ساخته شده است که اطلاعات مالک روی آن با یک فونت اختصاصی جدید با لیزر حکاکی شده است (به جای چاپ با جوهر). این به طراحان این امکان را می دهد تا برای یک لایه امنیتی بیشتر، کاراکترهای خاصی را روی صفحه نقش کنند.

توزیع از تابستان امسال شروع می شود

گذرنامه های جدید در تابستان در دسترس خواهند بود، اما درخواست خود را به تأخیر نیندازید، زیرا با توجه به اعتصاب کارکنان اداره گذرنامه، احتمال عقب افتادگی وجود دارد.

Call Now Button