هشت مکان عالی و نسبتاً مقرون به صرفه برای بازنشستگی در B.C.

بر کسی پوشیده نیست که هزینه های زندگی در 18 ماه گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است، تورم به بازار اجاره ضربه زده و قیمت مواد غذایی و تقریباً همه چیز افزایش یافته است.

نرخ تورم در بریتیش کلمبیا در سال گذشته 6.9 درصد افزایش یافت که شدیدترین افزایش در 40 سال گذشته بود، اما از آن زمان به 4.6 درصد کاهش یافته است.

همچنین این یک واقعیت است که جمعیت بریتیش کلمبیا در حال پیر شدن است و تقریباً 25 درصد از ساکنان آن تا سال 2040 بیش از 65 سال سن خواهند داشت.

اکثر بریتیش کلمبیایی ها در مترو ونکوور زندگی می کنند. در اینجا پنج مکان در خارج از شهر برای بازنشستگی با تمرکز بر هزینه های مسکن، آب و هوا، خدمات بهداشتی، سیاست و فعالیت ها معرفی شده است.

Midway

Midway پنج تا شش ساعت رانندگی در شرق ونکوور در بزرگراه 3 است و یک جامعه مسطح با حدود 650 نفر سکنه با تابستان گرم و زمستان نسبتا سرد دارد. رودخانه Kettle در امتداد لبه جنوبی شهر جریان دارد. یک خانه سه خوابه در بازار به قیمت 300000 دلار به فروش می رسد و اگرچه کوچک است، اما جامعه دارای یک خواربارفروشی بزرگ و مجهز، یک واحد RCMP و دو رستوران است. نزدیکترین بیمارستان منطقه مرزی در Grand Forks چهل دقیقه با آن فاصله دارد. یک مطب پزشک در شهر و یک واحد پزشکی وجود دارد. یک مرکز زندگی مستقل دارد که لیست انتظار دارد.

از نظر سیاسی این شهر NDP است. Midway یک میدان اسکیت، زمین‌های چمن باز بزرگ، تاریخ معدن و مرکز سالمندان دارد. همچنین با یک ساعت رانندگی از غرب تا Osoyoos و برخی از مناطق با شراب عالی فاصله دارد.

Nelson

Nelson در فاصله دو ساعت در شرق Midway قرار دارد و کنار دریاچه Kootenay با کوه‌های اطراف قرار دارد. با این حال، یک منطقه مسکونی مسطح (Fariview) دارد، که در آن یک آپارتمان دو خوابه به قیمت 365000 دلار فهرست شده است.

این شهر 10000 نفری به صورت استانی توسط NDP (Nelson-Creston) نمایندگی می شود و از نظر فدرال محافظه کار (Kootenay-Columbia) است.

Nelson یک جامعه هنری تثبیت شده با فعالیت های زیادی برای بازنشستگان و چهار فصل متمایز دارد. بیمارستان Kootenay Lake یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های West Kootenay است، اما بیمارستان عمومی Trail با یک ساعت رانندگی، خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

Qualicum Beach

Qualicum Beach ، در سمت شرق جزیره ونکوور بین Nanaimo و Courtenay، بسته به کشتی‌ها، حدود سه ساعت از ونکوور فاصله دارد.

آب و هوای معتدل با زمستان‌های معتدل و تابستان‌های معتدل دارد و در حال حاضر یک جامعه بازنشستگی است که مردم را از سراسر کانادا جذب می‌کند.

یک آپارتمان دو خوابه نوساز در نزدیکی مرکز شهر به قیمت 750000 دلار به فروش می رسد. نزدیکترین بیمارستان در 30 دقیقه جنوب در Nanaimo است.

از نظر سیاسی، Qualicum Beach NDP است، به صورت استانی در حوزه Parksville-Qualicum و به صورت فدرال در Courtenay-Alberni .

برنامه های متنوعی با محوریت سالمندان در شهر وجود دارد.

Kaslo

Kaslo در منطقه West Kootenay است و یک جامعه نسبتاً منزوی اما بسیار زیبا با 1000 نفر است.

آب و هوای آن مشابه Nelson است، اما زمستانی برفی و طولانی تر دارد. کنار دریاچه Kootenay قرار دارد و در تابستان با گردشگران شلوغ است و برای موتورسوارانی که در امتداد بزرگراه 31A به سواحل دریاچه Slocan سفر می کنند محبوب است.

منطقه مرکز شهر و بیشتر مسکن‌ها روی آبرفت‌ها قرار دارند و اگر به بیمارستان نیاز دارید تا Nelson یک ساعت با ماشین راه است. Kaslo هنوز کاندوهای سفارشی جدید ندارد و خانه های سه خوابه با قیمت حدود 500000 دلار در دسترس هستند. دارای یک جامعه هنری و صنایع دستی غنی است.

Summerland

این مکان عالی برای بازنشستگی است. Summerland در ساحل غربی نیمه پایینی دریاچه Okanagan بین Kelowna و Penticton قرار دارد و دارای آب و هوای گرم با تابستان گرم و خشک قابل توجهی است.

تا بیمارستان عمومی Kelowna ، 40 دقیقه با ماشین از شمال فاصله دارد و کمتر از چهار ساعت طول می کشد تا به مترو ونکوور برسید. در حال حاضر یک جامعه بازنشستگی قوی در امتداد دریاچه Okanagan وجود دارد، بنابراین گزینه های زیادی برای تفریح ​​در فضای باز و سرگرمی ها وجود دارد. یک آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر به قیمت 425000 دلار فهرست شده است.

Tumbler Ridge

Tumbler Ridge در B.C. Rockies چیزهای زیادی برای استفاده دارد. در حال حاضر جمعیت آن حدود 2000 نفر است. مسکن مقرون به صرفه است. یک خانه دو طبقه 2200 فوت مربعی برای فروش به قیمت 275000 دلار قیمت دارد.

Tumbler Ridge دارای یک کلینیک بهداشتی خوب و نسبتا نزدیک به جوامع بزرگتر است (Chetwynd و Dawson Creek)، جرم و جنایت کم است و مکانی زیبا برای زندگی فرصت های تفریحی در فضای باز است.

Tumbler Ridge زمستانی طولانی دارد، با تابستانی راحت و روزهای طولانی.

Mackenzie

Mackenzie تقریباً در همان منطقه Tumbler Ridge است اما در ساحل شرقی دریاچه Williston قرار دارد.

Mackenzie یک شهرک شرکتی است که در اواخر دهه 1960 ایجاد شد. جمعیت آن 3800 نفر است و درآمد آن بیشتر از صنایع چوب و گردشگری تامین می شود.

زمستان ها با توجه به عرض جغرافیایی آن نسبتا معتدل و تابستان ها گرم با شب های خنک است.

شما می توانید یک خانه سه خوابه با قیمت 300000 دلار در جامعه 3500 نفری بخرید.

Daajing Giids (formerly Queen Charlotte City)

جامعه 1000 نفری در ساحل جنوبی جزیره Graham در زنجیره جزایر Haida Gwaii بسیار مقرون به صرفه است و یک بیمارستان به تازگی ساخته شده است.

سبک زندگی در اینجا بسیار آرام و دلپذیر با پیاده روی و دوچرخه سواری مسطح و همچنین مسیرهای بسیار و دسترسی آسان به آب و ماهیگیری عالی است. خواربار فروشی، آب و هوای معتدل و مسکن مقرون به صرفه در این جا وجود دارد.

یک خانه سه خوابه در نزدیکی آب 500,000 دلار هزینه خواهد داشت.

Call Now Button