مترو ونکووری ها نمایش نورهای شمالی خیره کننده را مشاهده کردند

مترو ونکووری ها تصاویر و تایم لپس های خیره کننده ای از شفق های شمالی در Lower Mainland ثبت کرده اند.

در یکی از عکس‌ها، درخشش سبز شگفت‌انگیز شفق در بالای یک رشته کوه ظاهر می‌شود که قبل از محو شدن به سایه‌های تیره‌تر بنفش پر جنب و جوش تبدیل می‌شود. جلوه خیره کننده همچنین در دریاچه زیر، همراه با کوه های تاریک منعکس شده است.

عکاس InfiniteGrids این تصویر الهام‌بخش را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و گفت، رقص غیرمنتظره دیگری در منطقه ونکوور وجود داشت. این پست نشان می دهد او در Pitt Meadows بوده است تا از صحنه عکس بگیرد.

Jordan Leigh عکاس ونکووری یک تایم لپس از یک صفحه شفق بسیار پر جنب و جوش در Porteau Cove را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او نوشت: شما می‌توانید ستون‌های بنفش نورها را با چشمان خود ببینید. عکاسی از آن واقعاً جادویی بود. او نوشت، رگه طولانی نور در این ویدئو ماهواره های Starlink ایلان ماسک است.

Ryan Voutilainen از نورث ونکوور نیز پرسپکتیو نورهای رقصنده را ثبت کرد، اما اشاره کرد، آنها بسیار ضعیف هستند و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. او این تصویر را با آیفون خود ثبت کرد.

آلودگی نوری در شهرهای بزرگ رصد شفق قطبی را دشوار می کند، اما با شرایط مناسب غیرممکن نیست. اما بهترین گزینه برای مشاهده آن درخشش سبز در شمال یا خارج از شهر است.

Call Now Button