این ساحل خیره کننده در B.C در میان بهترین ساحل های جهان قرار گرفت

بسیاری از شگفت‌انگیزترین سواحل با شن‌های سفید درخشان، آب‌های نیلگون و آفتاب فراوان در دنیا وجود دارند.

اما یکی از سواحل شگفت انگیزی که در میان بهترین های جهان قرار می گیرد در Great White North واقع شده است.

این ساحل در B.C. اخیراً در فهرستی از 50 بهترین سواحل برتر جهان گنجانده شده و این ساحل منتخب کانادایی را در کنار انتخاب های متعدد استوایی قرار داده است.

بیش از 750 اینفلوئنسر و متخصص برجسته سفر برای تهیه لیست 50 ساحل برتر جهان همکاری کردند. سواحل بر اساس پنج معیار رتبه‌بندی شدند: طبیعت دست نخورده، در دسترس بودن، قابلیت شنا کردن، روزهای آفتابی سالانه و میانگین دمای سالانه.

Tine Holst یکی از بنیانگذاران World’s 50 Best Beaches گفت: مطالعه ما در زمانی انجام شد که بسیاری از مسافران رویای تعطیلات ساحلی تابستانی عالی را در سر می پرورانند. این یک راه منحصر به فرد برای کشف جواهرات پنهان است که اغلب توسط عموم مسافران نادیده گرفته می شود و الهام خوبی برای تعطیلات ساحلی است.

Lucky Bay در استرالیا برترین رتبه ی این فهرست را به خود اختصاص داد و Anse Source D’Argent در Seychelles دوم شد. به گفته نویسندگان این گزارش، Hidden Beach در فیلیپین با غلبه بر سواحل محبوبی که اغلب توسط هیئت‌های گردشگری تبلیغ می‌شوند، رتبه سوم را به دست آورد.

یکی دیگر از سواحل استرالیا، Whitehaven، در رتبه چهارم و پس از آن One Foot در Cook Islands در رتبه پنجم قرار گرفت. Trunk در U.S. Virgin Islands ششم و Honopu در Hawaii هفتم شد.

ساحل شن سیاه Reynisfjara در ایسلند هشتم شد و پس از آن آب های آبی Navagio یونان در رتبه نهم قرار گرفت. Balandra در مکزیک نیز در رده دهم قرار گرفت.

San Josef در Vancouver Island تنها ساحل کانادا در این لیست بود که در رده 36 قرار گرفت. در پارک استانی Cape Scott در جزیره ونکوور، بازدیدکنندگان باید حدود 45 دقیقه پیاده روی کنند تا به ساحل دست نخورده برسند. ساحل شن و ماسه سفید نرم که توسط جنگل های سرسبز احاطه شده است، مکان مناسبی برای شنا است.

نگاهی به لیست کامل 50 بهترین سواحل جهان بیندازید. https://worlds50beaches.com/top-50-worlds-best-beaches/?utm_source=vancouver%20is%20awesome&utm_campaign=vancouver%20is%20awesome%3A%20outbound&utm_medium=referral

Call Now Button