5 جزیره خیره کننده با مناظر غیرواقعی که باید قبل از پایان تابستان با BC Ferries از آن دیدن کنید

جزایر خلیج بریتیش کلمبیا بخش های کوچکی از بهشت هستند که در سواحل جزیره ونکوور در Salish Sea پراکنده شده‌اند وBC Ferries آنها را به هم متصل می کند، بنابراین شما می توانید در سراسر اقیانوس حرکت کنید و از این جزایر کوچک دیدن کنید.

شما می‌توانید در هر زمانی از سال برای داشتن یک سفر خوش منظره به این جزایر بروید، اما استراحت‌های تابستانی به‌ویژه رویایی هستند.

در اینجا با پنج جزیره خلیج که باید قبل از شروع آب و هوای پاییزی از آنها دیدن کنید، آشنا شوید.

Hornby Island

این مکان با سواحل شنی، آب شفاف و سرسبزی در اطراف، به شما این احساس را می دهد که به جای دوری سفر کرده اید.

Hornby Island دارای سه پارک استانی و طیف گسترده ای از مسیرهای پیاده روی خیره کننده است. برای داشتن یک بعد از ظهر تابستانی عالی، روز را در آب های کم عمق پارک استانی Tribune Bay بگذرانید.

Salt Spring Island

اینجا بزرگ‌ترین جزیره و مقصدی است که تنها 30 دقیقه با قایق از ترمینال کشتی Victoria’s Swartz Bay فاصله دارد.

در این جزیره مزارع اسطوخودوس، شراب‌خانه‌ها و تعداد زیادی مغازه کوچک را خواهید یافت، بنابراین در اینجا حوصله‌تان سر نمی‌رود.

در اطراف جزیره رانندگی کنید و مزرعه‌های در کنار جاده را ببینید که می‌توانید در آن توقف کنید و چیزهای خوبی بخرید و پول نقد خود را در یک جعبه بگذارید.

Galiano Island

اگر می‌خواهید مناظر زیبایی ببینید، این جزیره‌ای است که باید دیدن کنید. جزیره Galiano با غارهای ماسه سنگی منحصر به فرد، جنگل های باستانی و سواحل زیبا، باعث می شود رویای شما به حقیقت بپیوندد.

BC Ferries شما را از ترمینال کشتی Tsawwassen در نزدیکی ونکوور یا پایانه کشتی Swartz Bay در نزدیکی ویکتوریا به این جزیره می‌رساند.

Saturna Island

این جزیره زیبا به شما کمک می کند تا فورا دوربین خود را بیرون بکشید. وقتی اینجا هستید از کوه Warburton Pike بالا بروید، یا در ساحل بنشینید و منتظر یک اورکا یا فوک باشید تا در کنار آن شنا کنید.

Fog Alarm Building در جزیره موزه ای با نمایشگاه های مختلف برای بازدید است و محیط ساحلی زیبای آن ارزش دیدن را دارد.

برای یک سفر طولانی از ونکوور آماده باشید، زیرا باید بین کشتی ها جابه جا شوید. BC Ferries دارای کشتی های متعددی است که از خلیج Swartz به سمت جزیره Southern Gulf از جمله Saturna حرکت می کند.

Mayne Island

این جزیره کوچک پر از طبیعت پرجنب‌وجوش است و جامعه‌ای دلپذیر دارد.

با کشتی از ونکوور یا ویکتوریا بروید و می‌توانید یک روز آرام را در این جواهر کوچک بگذرانید.

برخی از استودیوهای هنری محلی جزیره را ببینید، در Mayne شرکت آبجوسازی جزیره نوشیدنی بنوشید، یا فقط بنشینید و از طبیعت لذت ببرید.

Call Now Button