جشنواره گل محبوب Lower Mainland با تغییر نام و تغییر مکان دوباره باز می گردد

یک مقصد محبوب برای عکس های تابستانی مخصوص اینستاگرام در میان دریایی از گل ها، در حال تغییر نام و تغییر مکان برگزاری است.

Chilliwack Sunflower Festival و Chilliwack Tulip Festival در حال انتقال به Agassiz در نزدیکی Harrison Hot Springs هستند.

این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که خانواده Onos بنیان‌گذار جشنواره، قطعه‌ای زمین را در Agassiz خریداری کردند، همان مکانی که اولین جشنواره Tulips of the Valley و اولین جشنواره در نوع خود در BC در سال 2006 در آنجا برگزار شد.

Harrison Sunflower Festival و Harrison Tulip Festival جایگزین جشن های محبوب گل در Chilliwack خواهند شد.

با توجه به اینکه آفتابگردان ها به زودی شکوفا می شوند، Harrison Sunflower Festival قرار است اواخر این ماه در 22 آگوست افتتاح شود. با این حال، تاریخ دقیق به زمان شکوفه دادن آفتابگردان ها بستگی دارد.

در طول این جشنواره، بازدیدکنندگان می توانند در مسیرهای سه کیلومتری از میان 20 جریب گل و 45 گونه گل آفتابگردان، سایر گل های تابستانی و مزرعه بزرگ جو بگردند.

یک منطقه “U-pick” با پنج گونه گل آفتابگردان برای بازدیدکنندگان باز خواهد بود تا دسته گل زیبای خود را انتخاب کنند.

همچنین مجموعه‌های تاب ها، تراکتورهای عتیقه و گاری‌های اسب، دوچرخه‌های قدیمی، یک اتومبیل کانورتیبل دهه 1950 و یک تریلر Airstream 1965 برای عکس‌های جالب در دسترس خواهند بود.

در حدود پایان سپتامبر، مزرعه Agassiz میزبان Harrison Pumpkin Festival خواهد بود. سال آینده Harrison Tulip Festival برگزار می شود.

Harrison Sunflower Festival

زمان: جشنواره در 22 آگوست افتتاح می شود و به مدت 3 تا 4 هفته، 10 صبح تا 6 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.
مکان: 5039 Lougheed Hwy, Agassiz
هزینه: 15 دلار برای هر نفر در روزهای کاری؛ 20 دلار برای هر نفر در تعطیلات آخر هفته

Call Now Button