این دریاچه در BC دارای آب‌های آبی کارائیب و شن های نرم بکر، مخصوص مناطق استوایی است

خواب یک تعطیلات گرمسیری را در سر می پرورانید؟ اگر نمی خواهید به پرواز خارج از کشور و بلیط هواپیما گران قیمت فکر کنید، می توانید طعم مناطق استوایی را در اینجا در کانادا بچشید.

در Vernon، بریتیش کلمبیا، دریاچه ای خیره کننده با آب سبز آبی روشن خواهید دید که به نظر می رسد به کارائیب تعلق دارد تا True North.

دریاچه Kalamalka دریاچه ای منحصر به فرد و رنگارنگ در Okanagan Valley در بریتیش کلمبیا با آب های فیروزه ای است که به راحتی می توانید آن را با آب های مناطق استوایی اشتباه بگیرید.

به گزارش BC Parks این دریاچه یکی از معدود توده های آبی منحصر به فرد است که به عنوان دریاچه های marl شناخته می شوند.

marl یک رسوب غنی از کربنات کلسیم است که با دما تغییر می کند. در تابستان، زمانی که هوا گرم است، کربنات کلسیم یا سنگ آهک، کریستال هایی در دریاچه تشکیل می دهد که نور خورشید را منعکس می کند و رنگ آبی و سبز متمایز و همچنین ظاهری تقریبا شیر مانند به آب می دهد.

این دریاچه یکی از معدود دریاچه های marl کانادا است که بزرگترین آن را می توان در Manitoba در پارک استانی Little Limestone Lake پیدا کرد.

از آنجایی که این دریاچه یخچال ندارد، می توانید انتظار داشته باشید که آب در اینجا کمی گرمتر از سایر دریاچه های BC باشد.

این دریاچه را می‌توان در پارک استانی دریاچه Kalamalka یافت، که همچنین دارای 14 کیلومتر مسیر پیاده‌روی است که دسترسی به سواحل و مناظر را فراهم می‌کند.

ساحل Kal که گفته می‌شود محبوب‌ترین ساحل دریاچه است، شن‌های نرم بکر، میزهای پیک‌نیک و سایه‌های زیادی را برای یک روز آرام در کنار آب ارائه می‌دهد.

اگر ترجیح می‌دهید کمی فعال‌تر باشید، برای پیاده‌روی آسان می‌توانید از مسیر 1 کیلومتری Crest Trail تا Rattlesnake Point بروید، جایی که می‌توانید مناظری باورنکردنی از دریاچه ببینید.

همچنین فرصت‌هایی برای قایق رانی و کایاک‌سواری، اسکی روی آب و دوچرخه‌سواری در کوهستان در پارک وجود دارد.

این پارک همچنین یک مکان عالی برای پرنده نگران است، با وجود canyon wren، white-throated swift، Western screech owl و flammulated owlکه این پارک را خانه خود می دانند.

فقط مواظب جلوی پای خود باشید، در اینجا خزندگان مختلفی از جمله pacific rubber boa، western rattlesnakes, western yellow-bellied racers، gopher snakes، garter snakes، western painted turtles، Great Basin spadefoot toadsو northern alligator lizards را خواهید یافت.

این مکان در تمام طول سال باز است و برای بازدید نیازی به تهیه بلیط نیست. کارهای زیادی برای انجام دادن در منطقه Vernon وجود دارد، از جمله Okanagan Science Centre، Historic O’Keefe Ranchو همچنین تعدادی کارخانه شراب سازی.

Kalamalka Lake

هزینه: رایگان
زمان: باز در تمام طول سال
آدرس: Kalamalka Lake Provincial Park, Vernon, BC

Call Now Button