کانادایی ها به دنبال خرید خانه در کشورهای دیگرند، اینها بهترین انتخاب های آنها هستند

همه گیری کووید-19 دوران کار از خانه و کار از راه دور را آغاز کرد.

این مساله و افزایش هزینه های مسکن باعث شد بسیاری از کانادایی ها برای خرید خانه به املاک و مستغلات در خارج از کشور نگاه کنند.

با گذشت سه سال از همه‌گیری و لغو قرنطینه ها، گزارش جدیدی از Point2Homes بررسی می‌کند که آیا کانادایی‌ها همچنان به املاک خارج از کشور علاقه دارند یا خیر.

در این گزارش آمده است: خریداران خانه کانادایی، همچنان به دنبال خانه های فروشی در مکزیک، ایالات متحده و املاک ساحلی در کاستاریکا هستند. اما عدم اطمینان مالی در 12 ماه گذشته، بر علاقه خریداران تاثیر گذاشته است.

Point2Homes دریافت که تعداد جستجوها از 30 مقصد مورد تقاضا برای خرید خانه در خارج از کانادا به 23 مورد کاهش یافته است. اما با توجه به اینکه میانگین قیمت یک خانه در کانادا همچنان به ارتفاعات افسرده‌کننده‌ای می‌رسد، برخی از افراد ممکن است همچنان برای خرید گزینه‌های خارج از کشور را مد نظر داشته باشند.

Point2Homes بیش از 2000 کلیدواژه مرتبط با املاک و مستغلات را در جزایر، کشورها و شهرهای قاره آمریکا تجزیه و تحلیل کرد تا جدیدترین مقصدهای خرید خانه را کشف کند.

بر اساس این گزارش، سه کشور برتر همانند سال گذشته هستند.

مکزیک رتبه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن کاستاریکا و ایالات متحده قرار گرفتند.

با وجود این، هر سه کشور کاهش قابل توجهی در جستجوی خانه داشتند. در این گزارش آمده است که ایالات متحده چشمگیرترین سقوط را با منفی 40 درصد ثبت کرده است.

Point2Homes می گوید، علاقه به خرید خانه های تعطیلات و املاک سرمایه گذاری نیز کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است: خریداران کانادایی قطعاً تمایلی به سمت املاک در خارج از کشور ندارند. فراتر از جستجوها، حتی تراکنش های واقعی نیز کاهش یافته است.

طبق گزارش ماه آگوست National Association of Realtors، تعداد خانه های خریداری شده توسط خریداران بین المللی به 84600 مورد کاهش یافته که کمترین تعداد از سال 2009 است.

بنابراین، چه کسانی هنوز به دنبال خانه تعطیلات در خارج از کشور هستند؟

Point2Homes می‌گوید، داده‌های جمعیت‌شناختی پورتال آنها نشان می‌دهد، خریدار معمولی کانادایی که فهرست‌های مکزیک را مرور می‌کنند، احتمالاً یک خریدار Gen X است.

در این گزارش آمده است: تقریباً 6 از هر 10 متقاضی خانه مرد بوده و بیشتر جستجوها (21.24 درصد) توسط خریداران در گروه سنی 45 تا 54 سال انجام می شود.

اما millennials جوان و مسن‌تر نیز در تلاش هستند تا وارد عمل شوند.

این گزارش می گوید، افراد بین 25 تا 44 سال بیشتر از بازنشستگان در صفحات املاک مکزیک جستجو می کنند.

Call Now Button