آتش سوزی های Shuswap، بریتیش کلمبیا تلفات جانی نداشت، اما 131 سازه ویران شدند

مقامات می گویند حدود 170 خانه و ساختمان های دیگر در اثر آتش سوزی های جنگلی در منطقه Shuswap در بریتیش کلمبیا آسیب دیده یا تخریب شده اند.

Tracy Hughes یک افسر اطلاعات در Columbia Shuswap Regional District گفت، تیم جستجو و نجات Canada Task Force 1بررسی های خود را انجام داده و خبرهای خوبی داشت، هیچ جسدی در خرابه ها پیدا نشده است.

Hughes گفت: همه ما بسیار سپاسگزاریم… وقتی این خبر را شنیدیم، در EOC (emergency operations centre) شادی به پا شد.

Erick Thompson، یکی دیگر از افسران اطلاعات منطقه، گفت، 131 ساختمان ویران شده و 37 ساختمان دیگر آسیب دیده است.

وی گفت، ارزیابی خسارت توسط تیم جستجو، به دلیل آتش سوزی های مداوم با مشکل مواجه شده و ممکن است اعداد تغییر کنند.

آتش سوزی وحشیانه Bush Creek East در منطقه، شدیدترین نبرد آتش سوزی در بریتیش کلمبیا است که هزاران نفر از ساکنان دستور ترک خانه های خود را دریافت کردند.

به گفته BC Wildfire Service، بیش از 200 آتش‌نشان به همراه بیش از 100 قطعه تجهیزات سنگین و 17 هلیکوپتر در نبرد با آن آتش درگیر هستند. این سازمان گفت، 100 آتش نشان مکزیکی نیز قرار است روز جمعه به نبرد بپیوندند.

حدود 370 آتش سوزی در بریتیش کلمبیا ادامه دارد، جایی که بیش از 30000 نفر در هفته گذشته مجبور به ترک خانه های خود شده اند، اگرچه بسیاری از آنها اجازه بازگشت پیدا کرده اند.

مقامات گفتند، تقریباً 4500 ملک تحت دستور تخلیه باقی مانده است.

در هفته گذشته حدود 200 خانه در اطراف Lake Okanagan از بین رفته یا آسیب دیده است.

دو آتش سوزی Clifton-McKinley و Lake Country اکنون در فهرست آتش نشانان قرار دارند، اما آتش سوزی McDougall Creek که West Kelowna را تهدید می کند، کنترل نشده است.

وسعت آتش سوزی Bush Creek East نیز 410 کیلومتر مربع ذکر شده است.

Derek Sutherland مدیر Columbia Shuswap Emergency Operations Centre گفت، مناطقی وجود دارد که Canada Task Force 1 به دلیل شرایط خطرناک قادر به دسترسی به آنها نیستند.

آتش‌سوزی‌های جنگلی در مناطق دیگر بریتیش کلمبیا، از جمله آتش‌سوزی Stein Mountain در نزدیکی Lytton که اکنون نزدیک به 33 کیلومتر مربع است، ادامه دارد.

Call Now Button