با استفاده از این ابزار گوگل بلیط هواپیما بگیرید

دسترسی به سفرهای هوایی برای بسیاری از افراد پرهزینه و دسترسی به آنها مشکل است. پلتفرم Google Flights در جدیدترین نسخه خود سه ویژگی جدید اضافه کرده که می‌تواند برای همه بسیار مفید باشد.

اولین راز یافتن پرواز ارزان، رزرو بلیط از قبل است. اما سوالی که پیش می‌آید، این است که بهتر است همین الان رزرو را انجام دهیم یا منتظر بمانیم قیمت‌ها پایین‌تر بیایند؟ داده‌های ترند جدید Google Flights به شما در پاسخ به این سوال کمک می‌کند.

در حال حاضر با جستجوی پرواز در گوگل قیمت‌ها بر اساس اینکه تاریخ و مقصد در چه زمانی ارزان‎تر بوده نمایش داده می شوند. این کار یک دیدگاه به شما می دهد تا بدانید بهترین زمان رزرو بلیط پرواز دقیقا چه زمانی است.

ویژگی دوم این پلتفرم گوگل به شما امکان می‌دهد از کاهش قابل توجه قیمت بلیط به وسیله ایمیل مطلع شوید و در یک بازه زمانی سه تا شش ماهه روند و تغییرات آن را پیگیری کنند.

ویژگی سوم که فعلا فقط برای کاربران ایالات متحده به صورت آزمایشی در دسترس است، گزینه‌ای به نام قیمت تضمینی است. این گزینه بدان معناست که Google Flights مطمئن است قیمتی که می‌بینید تا روز پرواز از این کمتر نخواهد شد و گوگل در صورت کاهش قیمت، مابه‌التفاوت آن را از طریق Google Pay به شما پرداخت خواهد کرد.

یکی از نظرسنجی‌های کمپانی Nanos Research در میان هزار و ۵۵ فرد ساکن کانادا نشان داد، ۳۸ درصد از کانادایی‌ها احتمالا برای برنامه‌های تابستانی خود کمتر هزینه می‌کنند و ۵۷ درصد هم به دلیل مسائل مالی تمایلی به سفرهای بین‌المللی ندارند.

همچنین Google Flights برای کسانی که می‌توانند مرخصی بگیرند و به دنبال سفرهای زمستانی هستند، از اوایل اکتبر گزینه‌های خوبی خواهد داشت و از ۷۱ روز قبل از حرکت شروع به ارائه پرواز خواهد کرد.

بهترین زمان برای خرید بلیط در گوگل ۵۴ تا ۷۸ روز قبل از پرواز است.

Call Now Button