می توانید به سمت یک قله کوه نفس گیر در BC رانندگی کنید که توسط مراتع گل های وحشی احاطه شده است

Canadian Rockies به‌خاطر پیاده‌روی‌های بسیار چالش برانگیز به سمت چشم‌اندازهای بلند کوهستانی معروف هستند، اما قله‌ای وجود دارد که می‌توانید بدون پیاده‌روی زیاد به آن بروید.

Mount Revelstoke در حومه شهر Revelstoke در Columbia Mountains است و می‌توانید مناظر پانوراما فوق‌العاده‌ای را بدون نیاز به ترک ماشین ببینید.

همچنین این تنها کوه در پارک‌های ملی کانادا است که می‌توانید با حداقل پیاده‌روی به قله‌ای از کوه برسید.

برای رسیدن به قله کوه باید از Meadows در Sky Parkway بالا بروید. جاده آسفالته به طول 26 کیلومتر در سربالایی با ارتفاع 1835 متر می پیچد.

در هنگام بالا رفتن از کوه، از میان جنگل‌های مملو از درختان سرو، صنوبر و از میان مراتع شکوفه‌های گل‌های وحشی subalpine با هزاران شکوفه‌های رنگارنگ سفر خواهید کرد.

چندین دیدگاه مختلف در مسیر صعود به کوه وجود دارد، جایی که می‌توانید Revelstoke و Mount Begbie، Columbia River، Selkirk Mountains، Columbia Valley و موارد دیگر را ببینید.

در انتهای مسیر به پارکینگ Balsam Lake خواهید رسید. از آنجا، فقط یک کیلومتر پیاده روی کوتاه تا قله کوه Revelstoke وجود دارد.

توجه داشته باشید، پارکینگ محدودی در نزدیکی قله وجود دارد، Parks Canada توصیه می‌کند برای جلوگیری از صبر کردن، زودتر بیرون بروید یا بعد از ظهر تلاش کنید.

بنابراین اگر پیاده‌روی طولانی مورد علاقه شما نیست، هنوز هم می‌توانید آن مناظر خیره‌کننده قله را بدون هیچ تلاشی مشاهده کنید.

قیمت: بلیط روزانه بزرگسالان 10.50 دلار، سالمندان 9 دلار و جوانان می توانند به صورت رایگان از آن بازدید کنند. بلیط های گروهی را نیز می توان با قیمت 21 دلار در روز خریداری کرد.

آدرس: Mount Revelstoke National Park, B.C.

Call Now Button