فروشگاه‌ های ارزان کانادا برای خریدهای اقتصادی

مهاجرت و مدیریت امور مالی در محل زندگی جدید دشوار به نظر می‌رسد، اما راه‌هایی وجود دارد که بتوانید در امور مالی خود صرفه جویی کنید. یکی از این راه ها خرید از فروشگاه‌ های ارزان کانادا و استفاده از تخفیف‌ها و طرح‌های صرفه جویی محور است.

فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که قیمت‌های مقرون به صرفه را به شما ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا با برخی از این فروشگاه ها آشنا شوید.

HomeSense

یکی از فروشگاه‌ های ارزان کانادا با قیمت‌های تخفیف‌دار که ظروف آشپزخانه، ظروف پخت و پز، مبلمان، وسایل نورپردازی، فرش، بالش، وسایل دیوارکوب، ملافه و وسایل حمام، دکوراسیون منزل، اسباب بازی، وسایل انبار، لوازم مختص حیوانات خانگی و محصولات دیگر را ارائه می‌دهد.

قیمت‌های این فروشگاه بین ٢٠ تا ٦٠ درصد کمتر از قیمت‌ها در سایر خرده فروشی‌های کانادا است. این فروشگاه معمولا تبلیغات، حراج یا کوپن‌های تخفیفی ارائه نمی‌دهد و بر خلاف فروشگاه‌های دیگر که محصولات را به صورت فصلی ارائه می‌دهند، این فروشگاه دارای اقلام جدید است که چندین بار در هفته به روز رسانی می‌شوند.

Dollarama
خرده فروش مشهور کانادایی که در سراسر کشور بیش از هزار شعبه دارد. قیمت‌های محصولاتی مانند لوازم تمیزکاری، لوازم اداری، دکوراسیون منزل، اقلام آشپزخانه، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و زیبایی، سخت‌افزار، لوازم مهمانی و تولد، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی و لوازم حیوانات خانگی در این فروشگاه بین ١ تا ٥ دلار متغیر است. چه بخواهید خانه خود را دکوراسیون کرده و یا انباری را بدون صرف صدها دلار تجهیز کنید، می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را از دلاراما تهیه کنید.

Canadian Tire

این فروشگاه زنجیره‌ای دارای تخفیف بیش از ١٧٠٠ شعبه در سراسر کانادا دارد. در کنار محصولات مربوط به خودرو مانند لاستیک، باتری خودرو، برف پاک کن شیشه جلو، تشک کف و غیره، در این فروشگاه می توانید قرارهای خدماتی برای مشاوره در خصوص وسایل لازم برای وسیله نقلیه خود را نیز رزرو کنید. همچنین محصولات سخت افزاری، خانگی، حیوانات خانگی، ورزشی، تفریحی، مهمانی، زندگی در فضای باز و محصولات فصلی نیز در این فروشگاه‌ عرضه می شود.

Giant Tiger

یکی دیگر از فروشگاه‌ های ارزان کانادا بیش از ٢٦٠ شعبه در سراسر کشور دارد. در این فروشگاه محصولات لباس، دکوراسیون منزل، ملافه، لوازم آشپزخانه، لوازم فناوری، مبلمان، لوازم کمپ در فضای باز، مواد غذایی و موارد دیگر با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود.

طرح وفاداری رایگان این خرده‌فروشی هر هفته قیمت‌های پایین‌تری را برای اقلام مربوط خواربارفروشی‌ها ارائه می‌دهد.

Costco

برای اینکه بتوانید از این فروشگاه خرید کنید باید برای حق عضویت در آن هزینه کنید، اما محصولات و هزینه‌های به صرفه آن ارزش عضویت را دارد. حق عضویت جامع هزینه سالانه ١٢٠ دلار دارد، و به شما این امکان را می‌دهد که به خرید آنلاین و تمام شعبه‌های کاستکو در سراسر جهان، به همراه پاداش‌های سالانه دو درصدی برای خریدهای انبارگردانی، آنلاین و اقلام سفری کاستکو دسترسی داشته باشید.

عضویت گولد استار با قیمت سالانه ٦٠ دلار، به شما امکان می‌دهد تا به تمام شعب کاستکو در سراسر جهان و خرید آنلاین دسترسی داشته باشید. کاستکو انواع خواربار، مبلمان، دکور منزل، لوازم مدرسه و اداری، فناوری، لباس و موارد دیگر را در اختیار اعضا قرار می‌دهد. برخی از شعب نیز دارای پمپ بنزین هستند، بنابراین می‌توانید باک خود را با قیمت ارزان‌تری پر کنید.

Indigo

این فروشگاه ارزان قیمت برای فروش کتاب شهرت دارد اما این خرده فروشی محصولات سلامتی، مد، دکوراسیون منزل و لوازم التحریر را نیز به همراه بازی و لوازم الکترونیکی به فروش می‌رساند.

همچنین در طرح وفاداری این فروشگاه که رایگان است، تقریباً به ازای هر دلاری که درآن خرج می‌کنید، پنج امتیاز به شما اختصاص می‌دهد تا بتوانید از خریدهای خود پول دریافت کنید. Indigo دارای بیش از ١٠٠ فروشگاه در سراسر کانادا است.

Zellers

یکی دیگر از فروشگاه‌ های ارزان کانادا که در سال ٢٠٢٣ با بیش از ٢٠ شعبه در فروشگاه‌های هادسونز بی فعالیت خود را از سر گرفت و محصولاتی را در زمینه‌های لوازم خانگی، اسباب‌بازی‌، کودکان و نوزادان، لباس‌های مردانه و زنانه، حیوانات خانگی و سلامتی ارائه می‌دهد. در این فروشگاه‌ هیچ فروش فوق‌العاده یا تخفیفی وجود ندارد و اقلام همیشه با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

The Shoe Company

Shoe Company یکی از فروشگاه‌ های ارزان کانادا در حوزه فروش کفش است که انواع مدل‌های کفش، چکمه، صندل، کیف دستی، کیف پول، جوراب، کوله پشتی و موارد دیگر را به فروش می‌رساند. به ازای هر دلاری که در این فروشگاه خرج کنید، امتیاز دریافت کرده و می‌توانید از تخفیفات منحصر به فرد استفاده کنید.

Bulk Barn

Bulk Barn یک فروشگاه مواد غذایی فله با بیش از ٢٧٥ شعبه در سراسر کانادا است، که بیش از سه هزار محصول دارد. در این فروشگاه می‌توانید مواد پخت و پز، انواع آب نبات، غلات، شکلات، قهوه و چای، کوکی‎ها، میوه‎های خشک، مواد فیلینگ، آجیل، پاستا و برنج، ادویه جات، ترشی جات، شکر و آرد، ویتامین‌ها و مکمل ها و سایز اقلام خوراکی را پیدا کنید.

اقلام در این فروشگاه به دلیل فله بودن معمولاً با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می رسند. همچنین، می‌توانید با آوردن ظروف شیشه‌ای و غیر پلاستیکی و یکبار مصرف از خانه، در روزهای یکشنبه با دریافت تخفیف ١٥ درصدی در هزینه‌های خود بیشتر صرفه جویی کنید.

Call Now Button