7 جزیره کوچک در نزدیکی BC با مناظر خیره کننده

اگر در بریتیش کلمبیا زندگی می کنید، به اندازه کافی خوش شانس هستید که طعم زندگی جزیره ای را بچشید، بدون اینکه مجبور باشید برای پروازهای گران قیمت هزینه کنید.

با نزدیک شدن به پایان تابستان، هنوز فرصت برای رفتن به یکی از جزایر بسیار نزدیک بریتیش کلمبیا، واقع در نزدیکی ساحل mainland که دارای آب آبی درخشان و سواحل شنی و نرم است، وجود دارد.

چه به دنبال پیاده‌روی‌های تماشایی باشید و چه فقط بخواهید با یک لیوان شراب و منظره‌ای عالی از غروب آفتاب استراحت کنید، این جزایر B.C باید در لیست شما برای تعطیلات آخر تابستان قرار بگیرند.

Salt Spring Island

آدرس: Salt Spring Island, B.C.

این جزیره کوچک در سواحل ونکوور هر آنچه را که از یک ماجراجویی جزیره ای می‌خواهید، با اقامتگاه‌های زیبا و سواحل شنی و سفید رنگ دارد.

اگر اهل پیاده‌روی هستید، می‌توانید یکی از مسیرهای دیدنی در کنار اقیانوس را دنبال کنید یا از میان جنگل‌های بارانی سرسبز جزیره عبور کنید.

همچنین می‌توانید با کایاک به اقیانوس بروید یا در یک سفر تماشای نهنگ به جستجوی حیات وحش بروید.

جزیره Salt Spring خانه سواحل زیبا نیز هست، بنابراین می‌توانید زمانی را برای استراحت در کنار امواج در ساحل Beddis و مناظر دیدنی جزیره صرف کنید.

هر کسی که می‌خواهد آرامش خود را به سطح بعدی برساند، می‌تواند از مزرعه اسطوخودوسSacred Mountain بازدید کند، جایی که می‌توانید ردیف‌های معطر گل‌های بنفش را کاوش کنید و حتی برخی از محصولات اسطوخودوس را با خود به خانه ببرید.

Galiano Island

آدرس: Galiano Island, B.C.

این جزیره Southern Gulf به عنوان جواهر دریای Salish شناخته می شود و دلیل خوبی هم دارد.

جزیره Galiano خانه برخی از غارهای دریایی مخفی جادویی است که باید به فهرست تابستانی شما اضافه شوند. شگفتی های طبیعی خیره کننده در Retreat Cove مکان مناسبی برای کاوش و تماشای مناظر درخشان دریا است که توسط غارهای ماسه سنگی احاطه شده است.

اگر به دنبال زمانی برای استراحت هستید، می‌توانید از پارک دریایی Montague Harbor دیدن کنید، که دارای ساحلی خیره‌کننده و آب آبی روشن است.

BC Ferries مسیرهایی را مستقیماً از ونکوور به جزیره Galiano اجرا می‌کند، همچنین می‌توانید در ویکتوریا توقف کنید تا بهترین استفاده را از سفر خود ببرید.

Hornby Island

آدرس: Hornby Island, B.C.

اگر به دنبال تعطیلات ساحلی برای خداحافظی با تابستان هستید، به جزیره Hornby نگاه کنید.

این جزیره کوچک که در Northern Gulf مملو از کارهایی است که باید انجام دهید، از پیاده روی‌های دیدنی و غواصی گرفته تا تورهای غواصی در دریای Salish .

هیچ سفری به جزیره Hornby بدون سفر به ساحل Tribune Bay کامل نمی شود، یک ساحل شن و ماسه سفید گسترده که به لطف آب فیروزه ای آن، لقب «هاوایی کوچک» را دارد.

برای رسیدن به آنجا، باید یک کشتی از خلیج Buckley (در جزیره ونکوور) به جزیره Denman بگیرید، سپس کشتی دیگری را بگیرید تا به جزیره Hornby برسید. سفر ساده نیست، اما برای این مناظر ارزشش را دارد.

Pender Island

آدرس: Pender Island, B.C.

چه به دنبال یک مکان خیره کننده باشید و چه بخواهید چند تاکستان را تماشا کنید، جزیره Pender مکان مناسبی برای تعطیلات پایان تابستان آرامش بخش است.

تنها با یک سفر کوتاه از جزیره بزرگ‌تر Salt Spring جزیره Pender مکان خیره‌کننده‌ای در WOODS on Pender است، جایی که می‌توانید از بین کابین‌های روستایی و متل های خیره‌کننده انتخاب کنید.

پیاده‌روی‌های خیره‌کننده زیادی وجود دارد، از جمله Mount Menzies و Mount Norman که مناظر پانورامای چشمگیری از جزیره و اقیانوس اطراف را به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید از یک لیوان شراب با منظره خیره‌کننده دریا در تاکستان Sea Star جزیره لذت ببرید، و مسلماً جایی بهتر برای تماشای غروب خورشید وجود ندارد.

Bowen Island

آدرس: Bowen Island, B.C.

جزیره Bowen فقط 20 دقیقه با قایق از ونکوور فاصله دارد، اما با بازدید از آن احساس می‌کنید در دنیایی کاملا متفاوت هستید.

می توانید زندگی شهری را پشت سر بگذارید حتی اگر فقط برای بعدازظهر باشد و کافی شاپ های شایان ستایش و فروشگاه ها و بوتیک های محلی را ببینید.

مسیرهای پیاده‌روی زیادی برای پرسه زدن در حین کاوش در جزیره وجود دارد، از جمله Dornan Point یک پیاده‌روی کوتاه دو کیلومتری با چشم‌اندازهای باورنکردنی از Howe Sound.

اگر زمانی را در کنار دریا می گذرانید، بهتر است برای دیدن حیات وحش هوشیار باشید، زیرا فوک ها، سمورها، حواصیل ها و عقاب ها اغلب در نزدیکی جزیره ظاهر می شوند.

Saturna Island

آدرس: Saturna Island, B.C.

اگر به دنبال اوقاتی آرام در فضای باز با مناظر باورنکردنی هستید، این جزیره Southern Gulf ارزش بازدید را دارد.

اگر به این جزیره سفر کردید مسیر خیره‌کننده Mount Warburton Pike را ببینید، پیاده‌روی به بالاترین نقطه جزیره Saturna، که منظره‌ای باورنکردنی از آب و جزایر مجاور دارد.

همچنین یک مکان باورنکردنی برای تماشای نهنگ است. بنابراین، اگر می‌خواهید نگاهی اجمالی به یک اورکا یا نهنگ عنبر، یا حتی فوک‌های دریایی یا شیرهای دریایی بیندازید، باید به پارک East Point بروید زیرا یکی از بهترین نقاط در جزایر Southern Gulf برای پیدا کردن آنها است.

Gabriola Island

آدرس: Gabriola Island, B.C.

این جزیره در BC خانه انبوهی از سواحل سفید و شنی است، بنابراین اگر به دنبال مکانی عالی برای استراحت هستید، آن را بررسی کنید.

اگر می‌خواهید در ساحل شنی نرم با چشم‌اندازهای باورنکردنی استراحت کنید، ساحل Whalebone یکی از مواردی است که باید ببینید.

جزیره Gabriola همچنین خانه بیش از 170 کیلومتر مسیرهای پیاده‌روی باشکوه برای گشتن است، جایی که می‌توانید برخی از خیره‌کننده‌ترین مناظر را کشف کنید.

در حین بازدید، باید زمانی را برای کاوش در تونل های ماسه سنگی چشمگیر در امتداد اقیانوس، که به نام Malaspina Galleries شناخته می شود، اختصاص دهید.

می توانید از Nanaimo در جزیره ونکوور با یک سفر دریایی 20 دقیقه ای به اینجا برسید.

Call Now Button