بارش باران و هشدار باد برای بخش هایی از سواحل B.C

Environment Canada در هشدارهای متعدد اعلام کرد، با حرکت robust Pacific weather system به سمت خشکی، انتظار می رود باران شدید و بادهای قوی در بسیاری از مناطق ساحلی بریتیش کلمبیا در روزهای آینده وجود داشته باشد.

آژانس ملی هواشناسی هشدارهای بارندگی را برای Howe Sound در بریتیش کلمبیا، سواحل شمالی اطراف Kitimat، ساحل Sunshine و همچنین منطقه داخلی جزیره ونکوور، ساحل غربی و ساحل شرقی صادر کرد.

Environment Canada در هشدارهای خود گفت، بارش شدید می تواند منجر به سیل ناگهانی، تجمع آب در جاده ها و سیل محلی در مناطق کم ارتفاع شود.

Alyssa Charbonneau هواشناس Environment and Climate Change Canada گفت، این میزان بارندگی شدید و بسیار بیشتر از آنچه تا کنون در این ماه دیده‌ایم است.

انتظار می‌رود، سیستم کم‌فشار اواخر روز سه‌شنبه به سمت خشکی حرکت کند و در منطقه متوقف شود و بارندگی‌هایی را به همراه داشته باشد که می‌تواند بیش از نیمی از بارش کل ماهانه اکتبر را تشکیل دهد.

انتظار می‌رود بین 40 تا 60 میلی‌متر بارندگی تا چهارشنبه در Sunshine Coast ببارد و مجموع بارش در Howe Sound به 70 میلی‌متر می‌رسد. در ساحل غربی جزیره ونکوور، بین 180 تا 200 میلی‌متر باران پیش‌بینی می‌شود و بادهایی با سرعت 70 کیلومتر در ساعت می وزند.

B.C.’s River Forecast Centre هشدارهای جریان بالا را در تمام مناطق جزیره ونکوور، Sunshine Coast و همچنین حوضه‌های Upper Columbia و رودخانه های شمال و جنوب Thompson صادر کرد.

چنین توصیه هایی نشان می دهد سطح رودخانه ها در حال افزایش است یا انتظار می رود به سرعت افزایش یابد، و در حالی که هیچ سیل بزرگی پیش بینی نمی شود، بر اساس گفته آژانس دولتی B.C، سیل جزئی در مناطق کم ارتفاع ممکن خواهد بود.

Charbonneau گفت، سیستم قدرتمند کم فشار ابتدا به خلیج آلاسکا راه پیدا می کند، قوی ترین بادها را به Haida Gwaii، North Vancouver Island و Alaska Panhandle خواهد رساند.

پیش بینی می شود بارندگی تا بعد از ظهر چهرشنبه ادامه یابد.

خارج از مناطق هشدار، مکان هایی مانند ونکوور، ریچموند و ناینامو نیز می توانند برای چند روز مرطوب باشند، اگرچه هواشناس می گوید انتظار می رود ویکتوریا و همچنین مناطق جنوبی و شرقی مترو ونکوور به این اندازه مرطوب نباشند.

Charbonneau ، گفت بیشتر استان به رطوبت نیاز دارد. ما واقعاً به باران نیاز داریم و این سیستم مقدار زیادی باران به ارمغان می آورد.

Call Now Button