چرا در ونکوور باران می بارد، اما هشدار بارندگی مانند بقیه مناطق برای آن صادر نشده است؟

در نقشه Environment Canada از سواحل غربی، هشدارهای آب و هوایی برای بیشتر سواحل اقیانوس آرام کانادا صادر شده است، اما به نظر می رسد یک منطقه در جنوب، از طوفان در امان است، ونکوور و ویکتوریا.

در حالی که تا 70 میلی متر بارش برای مناطق نزدیک به Howe Sound همراه با باد قابل توجه پیش بینی شده است، Lower Mainland و Southern Vancouver Island از خشم پاییز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در امان هستند.

Alyssa Charbonneau هواشناس Environment Canada می گوید، این فقط به دلیل اندازه، شکل و جهت طوفان است. این جبهه خاص به سمت Haida Gwaii و ساحل شمالی B.C. Western Vancouver Island و Sunshine Coast بوده و مترو ونکوور درست در لبه سیستم قرار دارد.

این به معنای چهارشنبه مرطوب است، اما میزان بارندگی چندانی برای Raincouver وجود ندارد.

Charbonneau می‌گوید: برای شهر ونکوور، و برای Burnaby و New West ، امروز حدود 5 میلی‌متر، امشب 10-15 و فردا 5 میلی‌متر دیگر باران وجود خواهد داشت.

در مجموع اکثر مردم ممکن است 20 میلی متر باران را در آن مناطق ببینند. North Vancouver، Maple Ridge، Coquitlamو سایر مناطق نزدیک به North Shore Mountains می‌توانند انتظار بارش بیشتری را داشته باشند، اما در مناطق شمالی‌تر انتظار بارش باران وجود ندارد.

Call Now Button