بهترین هتل های کانادا 

وبسایت ( Tripadvisor.com ) به تازگی ۱۰ مورد از بهترین هتل های کانادا را معرفی کرده که از لحاظ ارائه خدمات، کیفیت اتاق‌ها و دسترسی به امکانات مختلف امتیاز بالایی را کسب کرده‌اند. با ما همراه باشید تا با این ده هتل آشنا شوید:

 

(Wedgewood Hotel & Spa  ) در ونکوور، بریتیش کلمبیا 

 

این هتل در یکی از بهترین مناطق بریتیش کلمبیا، با طبیعت زیبا و بکری که دارد، چشم شما را نوازش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از تور دوچرخه‌سواری و استفاده از مرکز تناسب اندام این هتل و همچنین اتاق‌های مجلل، حمام‌های بزرگ و بالکن‌های مبله از سفر خود لذت ببرید. 

 

(Abigail’s Hotel  ) در ونکوور آیلند، بریتیش کلمبیا 

 

یک هتل مجلل نزدیک به بندر داخلی ویکتوریا که ساختمان اصلی آن در یک عمارت قدیمی متعلق به دهه ۱۹۳۰ واقع شده و تنها ۳۰ اتاق مخصوص بزرگسالان دارد. این اتاق‌ها تلفیقی از امکانات مدرن و دکوراسیون سنتی هستند. همچنین با غذاهای لذیذ، یک تجربه رویایی را برای شما رقم خواهند زد. 

 

(The Magnolia Hotel  ) در ونکوور آیلند، بریتیش کلمبیا 

 

این هتل و اسپای چهار ستاره به دلیل موقعیت مکانی عالی، اقامتگاه‌های بی‌نظیر و فضای داخلی شیک خود در لیست بهترین هتل های کانادا قرار دارد. اتاق‌های بزرگ این هتل با امکانات جذابی مانند دستگاه نسپرسو، سشوار دایسون و لوازم بهداشتی باکیفیت از شما پذیرایی می‌کنند 

 

(Hotel Nelligan  ) در مونترال، کبک 

 

کارکنان خونگرم، ارائه خدمات عالی و مهمان‌نوازی فوق‌العاده این هتل چیزی است که حتما به چشم شما خواهد آمد. به علاوه، غذاهای این هتل دارای کیفیت بالایی هستند. شما با اقامت در این هتل به چند مورد از محبوب‌ترین جاذبه‌های شهر نیز به راحتی دسترسی خواهید داشت 

 

اتاق کنفرانس، بار روی پشت بام و مرکز تناسب اندام از جمله دیگر امکاناتی هستند که برای پذیرایی از تمام مهمانان این هتل ارائه می‌شوند. 

 

  ( Hotel 1 )  در تورنتو، انتاریو 

 

اگر به دنبال یک هتل با طراحی متفاوت و تاکید بر پایداری محیط زیست هستید، این هتل بهترین انتخاب شما خواهد بود. تراس، استخر و پشت بام این هتل مناظر شگفت‌انگیزی را پیش روی شما قرار خواهند داد. همچنین اتاق جلسات و مرکز تناسب اندام هم برای پاسخگویی به نیازهای شما آماده هستند. 

 

(Auberge du Vieux-Port  ) در مونترال، کبک 

 

یکی از بهترین هتل های کانادا در Old Port یکی از هتل‌هاییست که با فضای راحت و دیزاین تاریخی‌اش به شما احساس راحتی زیادی القا خواهد کرد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل به تفریحاتی مانند کایاک‌سواری، پیاده‌روی یا گشت‌وگذار در سطح شهر با دوچرخه دسترسی داشته باشید. همچنین از اتاق ماساژ و مرکز تناسب اندام لذت ببرید. 

 

(Monsieur Jean – Hôtel Particulier  ) در کبک 

 

اتاق‌های با طراحی مدرن و دیزاین جذاب این هتل آن را در لیست بهترین هتل های کانادا قرار داده است. به علاوه، سرویس بهداشتی فوق‌العاده این هتل در کنار ایوان دنج و آشپزخانه مجهزش دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. 

 

(EXchange Hotel  ) در ونکوور، بریتیش کلمبیا 

 

این هتل در یک موقعیت مکانی عالی قرار دارد و امکانات کاربردی و خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که تجربه سفر شما را به یاد ماندنی خواهد کرد. این هتل دارای ۲۰۱ اتاق مجلل و سالن غذاخوری باشکوه است. در عین حال منظره خیره‌کننده‌ای از شهر را به شما ارائه خواهد داد. همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان، امکان سرو غذا در اتاق و خدمات متعددی است که راحتی شما را تضمین خواهند کرد. 

 

(Le Mont Stephen  ) در مونترال، کبک 

 

این هتل که به زیبایی طراحی شده، یک تلفیق فوق‌العاده جذاب از معماری اروپایی و زیبایی‌شناسی مدرن است. همین موضوع باعث شده که در لیست بهترین هتل های کانادا قرار گیرد. اتاق‌های وسیع و تخت‌های مجللی را در خود جا داده که با نورپردازی پیشرفته و کنترل خودکار امکانات اتاق، یک تجربه رویایی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل همچنین دارای یک رستوران مجلل و اسپا است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن لذت ببرند. 

 

(Ste. Anne’s Spa  ) در گرافتون، انتاریو 

 

این هتل چهار ستاره با فضای آرام، طراحی قدیمی جذاب و مناظر بی‌نظیرش یک گزینه فوق‌العاده برای اقامت توریستی در کانادا خواهد بود. امکانات استثنایی این هتل مانند استخر آبی و سالن ماساژ و شرکت در تفریحات فضای باز از جمله مواردی هستند که راحتی شما را تضمین خواهند کرد. 

 

Call Now Button