انتخاب ما برای هفت عجایب بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا به دلیل زیبایی خود شهرت جهانی دارد، اما وقتی صحبت از مقایسه برخی مناظر با عجایب هفتگانه جهان می شود، ممکن است برخی استدلال کنند، استان ما کمی عقب مانده است. 

 

ما اینجا هستیم تا ثابت کنیم که این هفت نقطه برابر با پیشنهادهای بین‌المللی هستند، و جمع‌بندی فوق‌العاده ‌مان را از مناظر باورنکردنی ( BC ) که قبل از مرگ باید ببینید، جمع‌آوری کرده‌ایم. 

 

به علاوه، اگر تابستان امسال برای یک سفر جاده‌ای آماده می‌شوید، بسیاری از این مکان‌ها در فاصله کوتاهی از ونکوور قرار دارند. 

 

Giant Cleft, Okanagan 

 

(Okanagan  ) به خیلی چیزهای دیگر، غیر از اینکه منطقه شراب ( BC ) است، شهرت دارد، و ( Cathedral Provincial Park ) یکی از آنهاست که در بازدید بعدی خود از دیدن آن غافل نشوید. 

 

منطقه طبیعی وسیع 33000 هکتاری دارای دریاچه های لاجوردی، مراتع آلپ و یک پدیده طبیعی است. صخره ( Giant Cleft ) زمانی تشکیل شد که سنگ‌های بازالتی نرم‌تر فرسایش یافتند، و سپس شکافی در گرانیت ایجاد کردند. 

 

Hole in the Wall, Port Alberni 

 

پیاده روی به سمت ( Hole in the Wall ) در نزدیکی ( Port Alberni ) به یک تفریح ​​محبوب برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است. این حفره تنها چیزی است که از یک خط آبی چند دهه ای باقی مانده است. 

 

مسیر رسیدن به این جاذبه یک مسیر کوتاه 1.3 کیلومتری با حداقل افزایش ارتفاع است که تکمیل آن حدود نیم ساعت طول می کشد. با نشستن و گوش دادن به آب های تند نهر، از شگفتی های طبیعی لذت ببرید. بازدیدکنندگان اغلب مسحور اندازه و حجم زیاد آب می شوند. 

 

Spotted Lake, Osoyoos 

 

( Spotted Lake ) که با نام ( Kliluk ) نیز شناخته می شود، یک دریاچه طبیعی در منطقه زیبای ( Osoyoos ) است. این دریاچه کوچک سرشار از انواع مواد معدنی از جمله کلسیم، سولفات سدیم و سولفات منیزیم است. 

 

وقتی ماه‌های گرم تابستان شروع می‌شود، بیشتر آب تبخیر می‌شود و غلظت‌هایی از مواد معدنی را به جا می‌گذارد که لکه‌هایی را در سراسر دریاچه تشکیل می‌دهند. لکه ها می توانند از نظر اندازه و رنگ از آبی به سبز و زرد تغییر کنند زیرا مواد معدنی درون هر نقطه با تبخیر بیشتر تغییر می کنند. 

 

Call Now Button