این ۵ کار را در حمل و نقل عمومی ونکوور انجام ندهید

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حمل و نقل عمومی، رفتار دیگر مسافران است 

لطفاً اگر می‌خواهید مورد قبول محلی‌های ونکوور قرار بگیرید (که همیشه گرم‌ترین افراد نیستند) هرگز کارهای زیر را انجام ندهید: 

۱. اگر مجبور هستید بایستید، کوله‌پشتی‌تان را بردارید. اسکای‌ترین و اتوبوس‌های ما به‌ویژه در ساعت‌های اوج ترافیک، مراسم آتش‌بازی تابستانی و رویدادهای ورزشی در مرکز شهر بسیار شلوغ می‌شوند. با این حال، پوشیدن کوله‌پشتی در حالت ایستاده باعث نگاه‌های خصمانه، زمزمه‌های ناگهانی و حتی مسافری که عمداً و با تهاجم به کوله‌تان برخورد می‌کند، می‌شود. کوله‌پشتی‌تان را بردارید و کنار پایتان بگذارید. 

۲. غذای بدبو نخورید. باید در نظر بگیرید که بوی غذای شما تمام فضای اتوبوس، قطار یا قایق را پر می‌کند و برای دیگران خوشایند نیست. فست‌فودهایی مثل برگر کینگ، مک‌دونالد و KFC مناسب اتوبوس نیستند. فقط به‌خاطر بوی غذای قوی خودتان، به دشمن شماره یک دیگران تبدیل خواهید شد. 

۳. با مسافران دیگر گفت‌وگو نکنید. همه ما فقط در تلاشیم که به مقصد برسیم. مهربان بودن ایرادی ندارد، اما لطفاً از حمل و نقل عمومی ونکوور برای دوست‌یابی یا (خدای نکرده) پیدا کردن شریک استفاده نکنید. واقعاً هیچ‌کس نمی‌خواهد در اتوبوس با کسی آشنا شود. بهتر است صبر کنید تا سفرتان به پایان برسد و سپس اگر لازم بود از اپلیکیشن‌های دوست‌یابی استفاده کنید. 

۴. به پشت اتوبوس بروید. پدیده‌ای که هنوز درک نکرده‌ام، به‌ویژه در ونکوور، این است که وقتی اتوبوس شلوغ است و راننده از مسافران می‌خواهد به عقب بروند، هیچ‌کس تکان نمی‌خورد. بهتر است از قوانین مودبانه اتوبوس پیروی کنید و به عقب بروید. 

۵. هرگز چیزی را روی بلندگو پخش نکنید. اگر در حمل و نقل عمومی هستید و در حال مکالمه تلفنی یا تماشای ویدئو با بلندگوی گوشی‌تان هستید، باید فوراً از وسیله نقلیه خارج شوید. این کار آزاردهنده است و مردم از آن ناراحت می‌شوند. لطفاً از هدفون استفاده کنید و گفتگو را برای بعد از سفر نگه دارید تا باعث ناراحتی دیگران نشوید. 

 

Call Now Button