پزشک ارشد تورنتویی خواهان بازگشت قانون ماسک اجباری شد

دکتر کیت مولیگان در جلسه ماهانه هیئت سلامت (BOH) در هفته گذشته درخواست کرد، قانون ماسک اجباری دوباره اجرا شود. وی هدف از این درخواست را کاهش شیوع ویروس‌های تنفسی و محافظت از ظرفیت خدمات مراقبت از کودکان دانست.
مولیگان تاکید کرد، با توجه به افزایش موارد کووید-19 و افزایش تعداد بیماران که اخیراً در بیمارستان‌های سراسر استان به بخش‌های اورژانس مراجعه کرده اند، باید استفاده از ماسک در فضای بسته به فوریت اجباری شود. نگرانی های می تواند از طریق یک دستور ساده کاهش یابد.
اما وزارت بهداشت انتاریو متعهد به اعلام دستورات در مورد استفاده از ماسک نیست.
الکساندرا آدامو، سخنگوی این سازمان، در بیانیه‌ای گفت، واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌های کووید-19، و واکسن آنفولانزا، همراه با دسترسی مداوم به آزمایش، داروهای ضد ویروسی و دستورالعمل‌های بهداشت عمومی، ابزارهایی هستند که باعث ایمنی و سلامت مردم می شوند.
آدامو گفت، این وزارتخانه به همکاری با واحدهای بهداشت عمومی ادامه می دهد. ما همچنین در حال سرمایه‌گذاری بر روی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و ایجاد ظرفیت بیشتر در مراقبت‌های بهداشتی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم بیماران انتاریو مراقبت‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
اما برخی از نهادها راسا اقدام به صدور دستورات محدود بهداشتی کرده اند، از جمله دانشگاه واترلو که این هفته اعلام کرد استفاده از ماسک در بخش های آموزشی سرپوشیده اجباری خواهد بود.
همچنین کالج Seneca استفاده از ماسک در کلاس های درس، آزمایشگاه ها و سایر بخش هایی که فاصله گذاری فیزیکی در آنها امکان پذیر نیست را الزامی اعلام کرد.

Call Now Button