کمترین میزان مرگ و میر هفتگی ناشی از کووید-19 در BC در یک ماه گذشته

علیرغم اینکه اکثر بریتیش کلمبیایی‌ها دوزهای متعدد واکسن کووید-19 را تزریق کرده‌اند، این بیماری همه‌گیر همچنان جان انسان ها را می گیرد.
داده های جدید استانی نشان می دهد، گمان می رود 20 نفر دیگر در هفته منتهی به 5 نوامبر در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند. طبق گفته دولت استانی، این تعداد، تلفات کووید-19 در استان را به 4532 نفر می رساند.
روش استان برای محاسبه مرگ و میر ناشی از کووید-19 غیرقابل اعتماد به نظر می رسد، زیرا شامل همه افرادی می شود که پس از مثبت شدن آزمایش رسمی COVID-19، در یک ماه گذشته جان خود را از دست داده اند، فرآیندی که می تواند شامل افرادی شود که در تصادفات رانندگی می میرند.
Bonnie Henry مسئول ارشد بهداشت استان بریتیش کلمبیا، در آوریل، زمانی که این روش جدید شمارش را معرفی کرد گفت، Vital Statistics Agency بعداً تشخیص خواهد داد که برخی از مرگ‌ها به دلیل کووید-19 نبوده و این مرگ‌ها را از آمار استان حذف خواهد کرد.
داده های جدید نشان می دهند در حال حاضر 290 بیمار مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های بریتیش کلمبیا بستری هستند، از جمله 26 نفر در بخش مراقبت های ویژه (ICU).
موارد جدید COVID-19 شناسایی شده در بریتیش کلمبیا در پایین ترین سطح از زمانی است که استان به ارائه به روز رسانی داده های هفتگی در آوریل روی آورده است: 407 مورد در هفته منتهی به 5 نوامبر که تقریبا 58.1 نفر در روز است. آخرین باری که استان این تعداد مبتلای روزانه داشت، مربوط به جولای 2021 است.
با وجود 407 مورد ابتلای جدید شناسایی شده، استان مجموع عفونت‌های کووید-19 در طول همه‌گیری را 387936 نفر اعلام کرد.
داده‌های مربوط به عفونت‌های جدید تا حد زیادی نادرست تلقی می‌شوند، زیرا اکثر افرادی که به COVID-19 مبتلا می‌شوند، مقامات بهداشتی BC تماس نمی‌گیرند.
در حالی که داشتن عفونت های رسمی کمتر نسبت به هفته های گذشته بسیار خوب است، دلیل کاهش عفونت های شناخته شده این است که آزمایش های رسمی بسیار کمتری در حال انجام است. 6490 تست رسمی در هفته منتهی به 5 نوامبر انجام شد. دو ماه پیش حدود 15000 تست رسمی در هفته انجام می شد. در ماه آوریل، حدود 29000 آزمایش رسمی در هفته وجود داشت. سال گذشته در ماه نوامبر، حدود 57000 آزمایش رسمی در هفته انجام می شد.
همچنین استان دیگر گزارشی نمی دهد، چه تعداد از خانه های سالمندان شیوع فعال دارند.

Call Now Button