توصیه های یک کارشناس برای بازگشت مالیات بیشتر در سال 2023

با نزدیک شدن به پایان سال 2022، ممکن است در مورد اظهارنامه مالیاتی و چگونگی صرفه جویی در مالیات در سال 2023 فکر کنید.
از آنجایی که موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید،Gerry Vittoratos متخصص مالیات UFile، نکاتی را که باید در مورد مالیات و اظهارنامه مالیاتی سال 2023 در نظر داشته باشید، عنوان می کند.
از به‌روز ماندن در مورد آخرین اعتبارات تا سازماندهی، در اینجا برخی از نکات مفیدی وجود دارد که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در مالیات‌های کلان کمک کند.

در مورد تغییرات به روز باشید
Vittoratos توصیه می کند، تغییرات اظهارنامه مالیاتی را که دولت انجام می دهد، و معمولاً در ماه مارس یا نوامبر اعلام می شود، بررسی کنید.
وی گفت: بسیاری از این تغییرات از تاریخ اعلام اعمال می شوند؛ بنابراین، می توانید فوراً از این تغییرات بهره مند شوید.
این بدان معناست که هنوز برای مطالبه برخی از مبالغی که اعلام شده، دیر نشده است.
بنابراین، همیشه مطمئن شوید اعلامیه های اقتصادی جدید را می خوانید، زیرا ممکن است بتوانید فوراً چیزی از آنها دریافت کنید.

مدارک را سازماندهی کنید
در حالی که اکثر مردم مالیات های خود برای سال 2022 را در آوریل 2023 به آژانس درآمد کانادا ارسال می کنند، Vittoratos پیشنهاد کرد زودتر اقدام کنید.
این کارشناس مالیاتی گفت: از هم اکنون یک پوشه برای سال 2023 ایجاد کنید که در آن هر سندی که به اظهارنامه مالیاتی شما مربوط می شود در آن قرار بگیرد.
سازماندهی بسیار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود همه چیز را برای اظهارنامه مالیاتی خود آماده کرده اید.
Vittoratos گفت: بزرگ‌ترین دلیل اعتبارات و مطالبات از دست رفته این است که مالیات‌دهندگان به‌درستی رسیدهای خود را بایگانی نمی‌کنند و مبالغی را که حق دارند از دست می‌دهند.

رسیدها را نگه دارید
چه پولی باشد که برای امور خیریه داده می شود یا برای هزینه های پزشکی، مهم است که رسیدها را نگه دارید تا بتوانید مقداری پول پس بگیرید.
اگر از هیچ رسیدی ندارید، Vittoratos توصیه می‌کند همین الان تماس بگیرید و آنها را برای فایل‌های خود دریافت کنید.

اکنون به خیریه کمک کنید
اگر روحیه خیریه دارید، مطمئن شوید که قبل از پایان سال کمک مالی کرده اید تا بتوانید از اعتبار مالیاتی کمک های مالی بهره مند شوید.
Vittoratos توضیح داد: این اعتبار می تواند از نظر مالیاتی بسیار سودمند باشد. از طرف فدرال، شما 15 درصد اعتبار برای 200 دلار اولی که اهدا می کنید و 29 تا 33 درصد (بسته به درآمدتان) برای هر کمکی که بیش از 200 دلار اهدا می کنید، دریافت خواهید کرد.

هر گونه سرمایه گذاری زیان ده را بفروشید
اگر هر گونه سرمایه گذاری در حساب های مشمول مالیات خود را، که زیان ده هستند، بفروشید، می توانید یک “زیان سرمایه” ایجاد کنید که می توانید از آن برای جبران سودهایی که ممکن است در جاهای دیگر به دست آورده اید، استفاده کنید.
این به معنای گزارش درآمد سرمایه ای کمتر می باشد و بنابراین، مالیات کمتر است.

Call Now Button