تعداد بیماران COVID-19 بستری در ICUدر بریتیش کلمبیا به بالاترین حد خود در 16 هفته گذشته رسید

بر اساس داده های استانی، عفونت های شدید COVID-19 در B.C. ، در هفته گذشته بالا رفت. 37 نفر به اندازه ای بیمار بودند که در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری شدند.
این بالاترین تعداد بیماران COVID-19 بستری در ICUدر بریتیش کلمبیا از 4 آگوست است، زمانی که 38 نفر بستری بودند. اوج تعداد بیماران COVID-19 در ICUهای BC در 29 آوریل 2021 بود که 178 نفر بستری بودند.
تعداد مبتلایان به COVID-19 در بیمارستان های بریتیش کلمبیا به طور کلی امروز در 328 نفر ثابت ماندند. اوج بستری شدن در بیمارستان به دلیل COVID-19 در B.C. در 31 ژانویه بود، زمانی که 1048 نفر از این افراد تخت‌های بیمارستانی را اشغال کرده بودند. این استان 11582 تخت بیمارستانی دارد.
شمارش بریتیش کلمبیا برای بیماران بستری کووید-19 شامل کسانی است که به دلایل غیرکووید-19 در بیمارستان بستری هستند و به تازگی آزمایش آنها برای COVID-19 مثبت شده است.
Bonnie Henry مسئول بهداشت استان بریتیش کلمبیا، اوایل سال جاری گفت، حدود نیمی از بیماران بستری مبتلا به کووید-19، این موارد «تصادفی» بودند. او گفت، موارد اتفاقی COVID-19 در بین افرادی که در بخش مراقبت های ویژه هستند بسیار کمتر است.
تعداد بالای افراد مبتلا به کووید 19 در بخش مراقبت های ویژه نگران کننده است زیرا می تواند منجر به مرگ و میر بیشتر شود.
تعداد کسانی که در BC بر اثر کووید-19 جان باختند، از 30 نفر هفته قبل به 21 نفر کاهش یافت.
روش استان برای محاسبه مرگ و میر ناشی از کووید-19 غیرقابل اعتماد به نظر می رسد، زیرا شامل همه افرادی می شود که پس از مثبت شدن آزمایش رسمی COVID-19 در یک ماه گذشته جان خود را از دست داده اند – فرآیندی که می تواند شامل افرادی شود که در تصادفات رانندگی می میرند.
شمار کل قربانیان کووید-19 در بریتیش کلمبیا، از زمانی که اولین مورد به طور رسمی در 9 مارس 2020 اعلام شد، اکنون به 4642 نفر رسیده است.
داده‌های بریتیش کلمبیا برای عفونت‌های جدید تا حد زیادی نادرست تلقی می‌شود، زیرا اکثر افرادی که به COVID-19 مبتلا می‌شوند با استان تماس نمی‌گیرند. مقامات بهداشتی اواخر سال گذشته به افراد واکسینه شده که علائم کووید-19 خفیف دارند، گفت، به سادگی خود را قرنطینه کنند و آزمایش لازم نیست. قصد او این بود که وقت کارکنان را در مراکز آزمایش آزاد کند.

Call Now Button