پنج شهر کانادا در میان 100 شهر برتر جهان

رتبه بندی جدید Resonance Consultancy که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقر در بریتیش کلمبیا است نشان داد، پنج شهر کانادا جزو برترین شهرهای جهان هستند.
در این فهرست که تنها شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر را مورد بررسی قرار داد، تورنتو، مونترال، کلگری، ونکوور و اتاوا در میان 100 شهر برتر جهان قرار گرفتند.
این رده بندی با تجزیه و تحلیل طیف گسترده‌ای از عوامل مرتبط با جذب اشتغال، سرمایه‌گذاری و گردشگری تهیه شده است.
تورنتو به دلیل تنوع، تحصیلات و تعداد بالای دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ به عنوان بهترین شهر کانادا انتخاب و در رتبه 24 جهان قرار گرفت.
مونترال به دلیل توزیع منطقی درآمد، سابقه فرهنگی غنی ، دانشگاه مگ گیل، رشد فناوری و جذب سرمایه گذاری خارجی، دومین شهر کانادا و در رتبه 56 جهان قرار گرفت.
کلگری به دلیل زندگی بهتر برای جمعیت جوان، دسترسی به تحصیلات عالی و کیفیت مطلوب زندگی، سومین شهر کانادا و در رتبه 65 جهان قرار گرفت.
ونکوور به دلیل وجود دانشگاه یو بی سی، امنیت بالا و توپوگرافی منحصربه‌فرد چهارمین شهر کانادا و در رتبه 69 جهان قرار گرفت..
اتاوا پایتخت کانادا، اتاوا نیز به دلیل امتیاز بالای تحصیل، هزینه پایین زندگی و در دسترس بودن مشاغل پنجمین شهر کانادا در فهرست برترین شهرهای جهان قرار گرفت.
کیف به‌عنوان بهترین شهر افتخاری جهان معرفی شد. پایتخت اوکراین به‌عنوان «چشم‌انداز شجاعت و انعطاف‌پذیری» در برابر تراژدی‌های روزانه توصیف شد.
رتبه اول این فهرست متعلق به لندن است که به دلیل محبوبیت در بین گردشگران و سرمایه گذاران، رواج املاک لوکس، ساکنان برجسته و توسعه اقتصادی در این جایگاه قرار گرفت.
شهرهای پاریس، نیویورک، توکیو، دبی، بارسلونا، رم، مادرید، سنگاپور و آمستردام در رتبه های 2 تا 10 این فهرست قرار گرفتند.

Call Now Button