من یک سال پیش به ونکوور نقل مکان کردم و این مکان ها بیش از همه مرا شگفت زده کردند

من بیش از یک سال است که سواحل شرقی کانادا را ترک کرده و به سمت غرب آمده ام، چیزهای شگفت انگیزی را در بریتیش کلمبیا تجربه کردم و تعدادی از آنها از انتظارات بسیار بالای من فراتر رفتند.

اگر در نظر دارید به BC نقل مکان کنید یا به این منطقه سفر کنید، تجربیات من ممکن است برای شما مفید باشد.

The Christmas Market
بازار کریسمس ونکوور شگفت انگیز است. من قبلاً به بازارهای تعطیلات محلی زیادی رفته‌ام، اما این مرکز شهر به سبک اروپایی باعث شادی جدی تعطیلات می‌شود.
اگر در طول تعطیلات در شهر هستید، بروید و یک چوب شور و مقداری شراب دم کرده بخورید، به من اعتماد کنید.

Joffre Lakes
من برای اولین بار در آوریل به دریاچه Joffre رفتم، اما متوجه شدم که هنوز کاملاً یخ زده است. برای بار دوم در ماه اکتبر رفتم قطعاً ارزشش را داشت زیرا توانستم آب آبی افسانه‌ای هر سه دریاچه را ببینم که شبیه فیلم است.

BC Ferries
سفر با BC Ferries راهی مطمئن برای عاشق شدن در ساحل غربی است. دیدن اقیانوس باز با کوه‌ها در دوردست و شاید حتی مشاهده‌ی نهنگ در طول راه شبیه هیچ چیز دیگری نیست.
وقتی هوا قابل تحمل بود، سفرهای زیادی به جزیره ونکوور و جزایر کوچک‌تر در سواحل ونکوور انجام دادم. این بهترین راه برای فرار از شهر و کاوش است.

بازار شبانه Richmond
من قبل از رفتن چیزهای زیادی در مورد بازار شبانه Richmond شنیده بودم، اما من را غافلگیر کرد. گزینه‌های غذایی، بازی‌ها و غرفه‌های کوچکی وجود داشت که چیزهای زیادی می‌فروختند.
غذا به تنهایی ارزش رفتن را دارد، و سپس خرید و بازی های کارناوال را نیز انجام دهید، و این یک مکان عالی است.

Tofino
تقریباً هر کسی که از این شهر کوچک موج سواری در جزیره ونکوور بازدید می کند، می خواهد فوراً و به دلایل خوبی به آنجا نقل مکان کند.
جامعه کوچکی خوش‌آمدگو و دوستانه است و این منطقه کنار اقیانوس مانند بهشت ​​کوچکی است. جنگل های بارانی، امتداد طولانی ساحل و مناظر باورنکردنی چیزی است که باعث شد من نخواهم آنجا را ترک کنم.

Mystic Beach
این ساحل مخفی در جزیره ونکوور ارزش قدم زدن در میان جنگل های بارانی را دارد تا به آن برسید. آب از کناره صخره ای در انتهای ساحل می ریزد و این آبشار شگفت انگیز را ایجاد می کند.

کایاک سواری در Deep Cove
Deep Cove یک جامعه کوچک محبوب در نورث ونکوور با فروشگاه‌های کوچک شایان ستایش در کنار اقیانوس است. می‌توانید در نزدیکی کایاک کرایه کنید و مستقیماً در آب پارو بزنید.
من عاشق کاوش در خط ساحلی با کوه‌ها به عنوان پس‌زمینه‌ام و شیرجه زدن در اقیانوس در طول مسیر بودم.

هواپیمای شناور به ویکتوریا 
کشتی ها برای سفر به ویکتوریا عالی هستند، اما کمی زمان می برد. اگر می‌خواهید ظرف 30 دقیقه به ویکتوریا برسید، هواپیمای شناور را امتحان کنید.
این هواپیمای کوچک واقعاً مرا وحشت زده کرد، اما منظره آن غیرقابل رقیب بود. شما پایین‌تر از هواپیمای معمولی پرواز می‌کنید، بنابراین می‌توانید تمام جزایر کوچک را که در راه پراکنده شده‌اند، ببینید.
آخرین پرواز را رزرو کنید، غروب آفتاب را هنگام فرود خواهید دید.

Juan de Fuca Provincial Park
افرادی که به جزیره ونکوور می روند اغلب به سمت Tofino می روند، اما رانندگی در امتداد Juan de Fuca خیره کننده است. خط ساحلی صخره ای مناظری زیبا را به نمایش می گذارد و کمپینگ در پارک تجربه شگفت انگیزی بود.

Whistler
دلیلی وجود دارد که چرا Whistler در تمام زمستان مورد هجوم گردشگران است. این دهکده مملو از غذاها و خریدهای عالی است و خود برخی از بهترین مکان های اسکی کانادا را دارد.

The seawall
دوچرخه سواری در طول seawall یک توقفگاه توریستی در ونکوور است، زیرا می توانید برخی از بهترین نقاط شهر را در طول مسیر ببینید. این نشان می دهد که شهر چقدر منحصر به فرد است، و این یک راه سرگرم کننده برای بیرون رفتن و دیدن مناظر کوه است.

آبشار Shannon
این مکان در Squamish است و برای تماشای آبشار خیره کننده، باید کمی پیاده روی کنید. تلاش زیادی نمی خواهد، اما یک پاداش بزرگ دارد.

پارک Lighthouse
من قبل از نقل مکان چیز زیادی در مورد این مکان نشنیده بودم، اما وقتی بازدید کردم، من را شگفت زده کرد. این پارک مملو از درختان عظیم است و در وست ونکوور قرار دارد و آن را به مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید تبدیل کرده است.

Norvan Falls
یک مسیر پیاده‌ روی 14 کیلومتری نسبتا مسطح، اما آبشار پنهان در اعماق جنگل بسیار جادویی است.

The Stawamus Chief
این یکی دیگر از مکان های محبوب است. مسیر پیاده‌روی شیب‌دار شما را به چشم‌اندازی خیره‌کننده بر فراز Squamish می‌رساند، جایی که می‌توانید کل شهر را ببینید. بعد از آن می‌توانید در یکی از آبجوسازی‌های محلی توقف کنید.

Beach House
این رستوران در وست ونکوور همانطور که از نامش پیداست درست در ساحل قرار دارد.
این مکان عالی برای رفتن به تماشای غروب خورشید، خوردن نوشیدنی و سپس پیاده روی در ساحل پس از شام است. حتی درختان نخل در امتداد ساحل وجود دارند که همیشه می توانند مرا شگفت زده کنند.

جزیره Bowen
جزیره Bowen تنها 20 دقیقه با ترمینال کشتی های وست ونکوور فاصله دارد و می توانید تمام روز را به کاوش در جامعه کوچک شگفت انگیز بگذرانید.

Tunnel Bluffs
این مسیر پیاده روی در وست ونکوور منظره زیبایی از کوه ها و اقیانوس دارد.

The Grouse Grind
این یکی دردناک است، اما برای هر کسی که به ونکوور سفر کرده یا به تازگی به ونکوور نقل مکان کرده است، ضروری است.
از یک پلکان به ظاهر بی پایان بالا می روید و به بالای Grouse Mountain می رسید. غذا و فعالیت‌ها در بالا وجود دارد، و شما می‌توانید با گوندولا را پایین بیایید.

Call Now Button