می‌توانید در این شهر بزرگ ایالات متحده از طریق Uber ، سوار «روباتاکسی» بدون راننده شوید

مسافران دلیل جدیدی برای سفر به Sin City در سال جدید دارند.

شرکت خودروهای خودران Motional و سرویس Uber برای ارائه اولین سرویس تاکسی خودران در ایالات متحده، در لاس وگاس، به هم پیوسته اند.

مشتریان می‌توانند از سال 2023 با رباتاکسی تمام برقی هیوندای IONIQ 5 در بزرگترین شهر نوادا یک سواری خاص داشته باشند. پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این خودرو، این اولین باری است که مسافران عمومی می‌توانند به این نوع وسایل نقلیه دسترسی داشته باشند. تحویل خودکار با Uber Eats در لس آنجلس بزرگ نیز قبلا امتحان شده است.

Akshay Jaising معاون تجاری سازی Motional گفت، این گواهی بر فناوری و قدرت شراکت ما و Uber است که می‌توانیم در مدت کوتاهی از مفهوم به مصرف‌ برسیم. لاس وگاس اولین شهر از بسیاری از شهرهایی است که در آن AVهای Motional به یک گزینه حمل‌ونقل روزمره برای مشتریان Uber که به دنبال یک سواری امن و راحت هستند، تبدیل خواهند شد.

رباتاکسی تمام الکتریکی جدید Motional در UberX و Uber Comfort Electric بازارهای منتخب موجود خواهد بود و به هدف Uber در سال 2030 که آلایندگی صفر است کمک می کند.

Motional به طور منحصر به فردی در به کارگیری AV ها تجربه دارد و به مدت پنج سال یک سرویس روباتاکسی عمومی در لاس وگاس را اداره کرده است. مشتریان در برنامه Uber می توانند گزینه‌های UberX یا Uber Comfort Electric را انتخاب ‌کنند تا شانسی برای سوار شدن Motional AV داشته باشند.

به گفته Motional اگر یک وسیله نقلیه خودران برای تکمیل سفر در دسترس باشد، Uber با تایید مسافر آن را ارسال خواهد کرد.

Call Now Button