7 مکان برای دیدن Northern Lights در کانادا که از شهرهای بزرگ دور نیستند

شفق‌های شمالی یکی از خیره‌کننده‌ترین شگفتی‌های طبیعی کانادا هستند و برای اینکه بتوانید آن را ببینید، لازم نیست از شهرهای بزرگ کانادا دور شوید.

اگرچه شفق‌های شمالی تقریباً هر شب بین اگوست و می در آسمان کانادا ظاهر می‌شوند، بهترین زمان برای دیدن آنها از دسامبر تا مارس است.

به گفته آژانس فضایی کانادا، شفق قطبی معمولاً چند ساعت پس از غروب خورشید در آسمان ظاهر می‌شود و سپس در نیمه‌شب شدیدتر می‌شود.

در اینجا با چند مکان برای دیدن شفق شمالی در سراسر کانادا آشنا شوید که از شهرهای بزرگ کانادا دور نیستند.

AuroraCentre
قیمت: شروع از 559 دلار برای یک سفر سه روزه
آدرس: 208A Strickland St., Whitehorse, YT
AuroraCentre خوابگاه های عایق بندی شده را در مکانی با مناظر بکر برای بهترین شانس برای دیدن شفق شمالی ارائه می دهد.
شما همچنین می توانید شب را بیرون از خانه به تماشای شفق قطبی در کنار یک اجاق هیزمی یا آتش بگذرانید.

Aurora Domes
قیمت: از 110 دلار شروع می شود
آدرس: 152 Kelsey Blvd., Churchill, MB
Aurora Domes توسط هتل چرچیل اداره می‌شود، و مناظری از شفق شمالی را از طریق «حباب‌های پلکسی» گرم‌شده ارائه می‌کند. محل گنبدها 20 دقیقه با ماشین از هتلی که در شهر چرچیل واقع شده فاصله دارد.
شروع تماشا حدود ساعت 8 شب و می تواند تا ساعت 3 بامداد ادامه داشته باشد. بنابراین شما زمان زیادی برای تماشای رقص شفق قطبی در یکی از بهترین مکان های کانادا دارید

Killarney Mountain Lodge
قیمت: از 105 دلار شروع می شود
آدرس: 3 Commissioner St., Killarney, ON
اینجا در فاصله چهار ساعتی از تورنتو و در بیابان واقع شده است، به اندازه کافی دور از نورهای شهر است و می توانید نورهای شمالی را در اقامتگاه ببینید.

Blachford Lake Lodge & Wilderness Resort
قیمت: 1980 دلار برای سفر سه شب
آدرس: 23 Mitchell Dr., Yellowknife, NT
هنگام اقامت در این استراحتگاه، می‌توانید نورهای شمالی را از عرشه‌های تماشا، جکوزی با منظره آسمان باز یا پنجره‌های عظیم در اقامتگاه اصلی ببینید.
سایر فعالیت های زمستانی در طول روز شامل اسکی کراس کانتی، اسنو شوئینگ، پیاده روی، آتش بازی، ماهیگیری روی یخ، اسکیت، ساختمان ایگلو و غیره است.

Emerald Lake Lodge
قیمت: از 209 دلار شروع می شود
آدرس: 1 Emerald Lake Rd., Field, BC
این مکان در Yoho National Park واقع شده، و می توانید نورهای شمالی را از Emerald Lake Lodge با پس زمینه دریاچه و کوه های خیره کننده ببینید.

Parc national du Mont-Mégantic
قیمت: از 71 دلار شروع می شود
آدرس: 189 Rte du Parc, Notre-Dame-des-Bois, QC
این پارک ملی دو ساعت دورتر از مونترال و شهر کبک، کمپینگ زمستانی همراه با کابین‌ها، کلبه‌ها و سرپناه‌های روستایی را برای اقامت در زمستان ارائه می‌دهد که به این معنی است که شما شانس دیدن شفق شمالی را دارید.
همچنین یک آزمایشگاه نجوم در پارک وجود دارد، که با پرداخت 22.25 دلار اضافی می توانید یک “عصر نجومی” را در آزمایشگاه بگذرانید و در صورت صاف بودن آسمان، به بیرون از خانه نگاه کنید.

Fairmont Jasper Park Lodge
قیمت: از 299 دلار شروع می شود
آدرس: 1 Old Lodge Rd., Jasper, AB
از آنجایی که Fairmont hotel در پارک ملی Jasper قرار دارد، می‌توانید به سادگی با بیرون رفتن از کابین خود، ستاره‌ها، کهکشان‌ها، صورت‌های فلکی و شفق‌های شمالی را ببینید.

Call Now Button