برخی شهرداران مناطق حومه ای BC خواستار پایان دادن به دستورات واکسن هستند، تا پرستاران بیشتری به کار بازگردند

تقریباً نیمی از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که به دلیل عدم ایمن‌سازی در برابر کووید-19 اخراج شده‌اند در بخش های بهداشتیInterior و Northern کار می‌کردند، جایی که کمبود نیروی انسانی مجبور به تعطیلی مداوم اتاق‌های اورژانس شده است.

برخی از شهرداران مناطق روستایی B.C. از استان می‌خواهند، به دستور اجباری بودن واکسن برای کارکنان بهداشتی پایان دهد تا پرستاران به کار خود بازگردند.

Adrian Dix وزیر بهداشت گفت، این گزینه روی میز نیست، اما استان ابزارهای دیگری برای تقویت نیروی کار مراقبت های بهداشتی در بخش های روستایی بریتیش کلمبیا دارد.

Michael Goetz شهردار مریت گفت، بیمارستان Nicola Valley از کریسمس چهار بار به طور موقت بسته شده است.

او گفت که با عبور 80000 وسیله نقلیه در روز از کنار مریت در بزرگراه Coquihalla ، همیشه یک حادثه در جایی در طول مسیر رخ می دهد که ممکن است کسی مجبور به رفتن به بیمارستان شود و اگر اورژانس بسته باشد، باید به Kamloops یا Kelowna بروند.

Goetz یکی از 37 شهردار در  B.C. Rural Health Care Alliance است، گروهی که هدف آن فشار وارد کردن به وزارت بهداشت برای راه‌حل‌هایی برای کمبود مراقبت‌های بهداشتی است.

BC یکی از معدود استان‌هایی است که دستورات واکسن را برای کارکنان بهداشتی حفظ کرده است.

برای نظم بهداشت عمومی استان، حدود 190000 کارمند مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها، خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت و مراکز بهداشتی محلی باید در برابر COVID-19 واکسینه شوند.B.C. Public Service Agency همچنین 30,000 کارمند خود را ملزم به واکسینه شدن کامل می کند.

به گفته وزارت بهداشت، نزدیک به 2,500 کارمند مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها به دلیل عدم ایمن سازی در برابر COVID-19 اخراج شده اند.

Dix گفت، 99 درصد از کارکنان مراقبت های بهداشتی تمام وقت برای کووید-19 واکسینه شده اند، بنابراین تعداد کسانی که به دلیل واکسینه نشدن سر کار حاضر نیستند، نسبتاً کم است.

B.C. Nurses’ Union در بیانیه‌ای اعلام کرد، این اتحادیه پرستاران را تشویق می‌کند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و مطابق با جدیدترین شواهد علمی، علیه بیماری‌های واگیر واکسینه شوند. این اتحادیه گفت، تصمیم برای بازنگری در هر دستور بهداشت عمومی کاملاً به مقامات منتخب ما بستگی دارد.

Shirley Bond منتقد مراقبت های بهداشتی B.C. Liberal گفت، زمان آن فرا رسیده است که استان دستورات واکسن را برای کارکنان بهداشتی لغو کند.

او گفت، ما سراسر کشور را بررسی کرده‌ایم، بریتیش کلمبیا مطمئناً سرپا ایستاده است. برای کارکنان بهداشتی واکسینه نشده باید گفت‌وگوی بسیار مهمی در مورد اینکه مسیر بازگشت به اشتغال در بریتیش کلمبیا چگونه است، وجود داشته باشد.

Call Now Button