با ارزان‌ترین محله‌ها برای اجاره در مترو ونکوور در فوریه امسال آشنا شوید

با وجود کاهش قیمت اجاره در مترو ونکوور در این ماه نسبت به گذشته، اجاره‌کنندگانی که به دنبال مکان جدیدی برای زندگی هستند، گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی پیدا نمی‌کنند.

تمام پنج شهر گران‌قیمت کانادا در بریتیش کلمبیا واقع شده‌اند، و وست ونکوور در فوریه امسال با میانگین قیمت اجاره ماهانه برای یک واحد یک خوابه غیرمبله به قیمت 2533 دلار، مقام اول را به خود اختصاص داده است.

مرکز شهر ونکوور گران ترین محله ای است که در آن می توان در شهر خانه اجاره کرد، با واحدهای تک خوابه غیرمبله که به طور متوسط ​​2796 دلار قیمت دارند.

قیمت یک واحد اجاره ای در مترو ونکوور خیلی پایین تر نیست و به طور میانگین در فوریه امسال 2251 دلار بوده است.

مردم محلی که به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر هستند، در ماه فوریه چندان خوش شانس نیستند. ارزان ترین محله برای اجاره در Lower Mainland در واقع در شهری به نام Abbotsford است که واحدهای یک خوابه بدون مبلمان به طور متوسط ​​1635 دلار در ماه قیمت دارند. در حالی که این کمترین قیمت در منطقه است، قیمت ها در این شهر نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است و از 1570 دلار 65 دلار افزایش یافته است.

اجاره‌کنندگانی که تمایلی به نقل مکان به Fraser Valley ندارند، می‌توانند دوباره برخی از گزینه‌های ارزان‌قیمت را در Surrey با واحدهای South Surrey با میانگین 1840 دلار پیدا کنند.

قیمت‌های مرکز شهر Surrey حدود 100 دلار بیشتر است و قیمت‌ها را فقط زیر 2000 دلار در 1932 دلار نگه می‌دارد.

محله Langley’s Willoughby یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت است که آپارتمان های یک خوابه بدون مبلمان به طور متوسط ​​1810 دلار قیمت دارند.

برای محله های شهر ونکوور، محله Hastings-Sunrise با 1950 دلار کمترین میانگین قیمت را دارد.

Sunset-Victoria Fraserview با واحدهای میانگین 1989 دلار دومین محله مقرون به صرفه بود.

Call Now Button