ساخت 155 واحد اجاره ای جدید و مقرون به صرفه برای سالمندان Burnaby آغاز می شود

سالمندان بیشتری در Burnaby به زودی به مسکن مقرون به صرفه دسترسی خواهند داشت.

شهرداری، استان، جامعه Dania و BC Housing برای ساختن یک ساختمان جدید شش طبقه در 4277 Norland Ave. دارای 155 خانه، از جمله 154 واحد یک خوابه و یک واحد استودیویی مشارکت می کنند. انتظار می رود ساختمان در اوایل سال 2025 تکمیل شود.

اجاره ها بسته به اندازه واحد و درآمد مستاجر بین 375 تا 1400 دلار در ماه پیش بینی می شود.

Mike Hurley شهردار Burnaby در مراسم افتتاحیه گفت: بسیاری از این واحدها با یارانه های قابل توجه ارائه می شوند، که تضمین می کند سالمندان با درآمد ثابت می توانند از زندگی خود در اینجا لذت ببرند.

وی گفت، یکی از دلخراش ترین چیزهایی که در طول کارگروه شهرداری در مورد مسکن اجتماعی از ساکنان شنیدیم این بود که سالمندان نمی توانند از عهده قیمت مسکن در شهر ما بر بیایند. تصور کنید تمام زندگی خود را در جایی زندگی می کنید، به جامعه خدمت می کنید، خانواده خود را بزرگ می کنید و بعد از بازنشستگی باید آن شهر را ترک کنید.

این غیرقابل قبول است. و به همین دلیل این پروژه بسیار مهم است.

این استان، از طریق BC Housing، 17 میلیون دلار از پروژه را از طریق Building BC: Community Housing Fund تامین مالی می کند و همچنین یارانه عملیاتی سالانه تقریباً 946,000 دلار را ارائه می دهد.

Ravi Kahlon وزیر مسکن B.C در این مراسم افزود، این پروژه به ساختن جامعه در اینجا کمک خواهد کرد و ساختار اجتماعی این جامعه را حتی قوی‌تر خواهد کرد.

شهرداری Burnaby همچنین کمک مالی تقریباً 1.6 میلیون دلاری را از محل Community Benefit Bonus Affordable Housing Reserve ارائه می کند.

انجمن Dania که سه اقامتگاه دیگر برای سالمندان را نیز اداره می کند، مالک این تسهیلات جدید خواهد بود.

این انجمن در ابتدا ملکی به مساحت 1.7 هکتار را در نبش Canada Way و Norland Avenue در سال 1941 خریداری کرد و در سال 1944 خانه سالمندان Dania را برای سالمندان دانمارکی ساخت.

یک خانه جدید Dania نیز در سال 2015 در این مکان افتتاح شد.

Call Now Button