محققان از Health Canada می خواهند، داده های به روز شده در مورد اثرات نوشیدن الکل منتشر کند

محققانی که از آخرین دستورالعمل در مورد نوشیدن الکل جمایت می کنند، از Health Canada می‌خواهند یافته‌های وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کند، تا مردم در مورد سطوح ایمن مصرف آگاه شوند.

Jean-Yves وزیر بهداشت فدرال موافق است که کانادایی ها باید به آن “توصیه مهم” دسترسی داشته باشند.

مرکز کانادایی مصرف مواد و اعتیاد (CCSA) در ژانویه گزارشی منتشر و گفت، شواهد علمی از سراسر جهان نشان می دهد هیچ مقدار الکل بی خطر نیست و مقدار کم خطر دو نوشیدنی در هفته تعریف می شود. بر اساس محدودیت های قبلی توصیه شده از سال 2011 مقدار کم خطر دو نوشیدنی در روز در نظر گرفته می شد که اطلاعات قدیمی هنوز در سایت آژانس فدرال باقی مانده است.

Duclos گفت، مردم برای تصمیم گیری در مورد نوشیدن و سلامتی خود نیاز به دسترسی به جدیدترین داده های آنلاین دارند.

او در مصاحبه ای گفت: من فکر می کنم هر کانادایی سزاوار است بداند کارشناسان چه اعتقادی دارند. در نهایت، این با مردم است که تصمیم می گیرند. آنها باید به راحتی به نوع اطلاعاتی که برایشان مهم است دسترسی داشته باشند.

با این حال، Duclos گفت، نمی تواند بگوید آیا سایت به روز می شود یا خیر. او موضوع را به Carolyn Bennett وزیر بهداشت روان و اعتیاد ارجاع داد، اما سخنگوی وی گفت، وزیر برای اظهار نظر در دسترس نیست.

دفتر Bennett در بیانیه ای اعلام کرد، دولت به مشارکت کانادایی ها در سیاست های مقابله با آسیب های مرتبط با الکل و تعیین بهترین رویکردها برای انتشار اطلاعات در مورد خطرات مربوط به مصرف الکل ادامه خواهد داد.

ما معتقدیم که انجام این کار قبل از نهایی کردن ابزارهای راهنمایی خاص و روش های ارتباطی ضروری است.

با این حال، Bennett متعهد به اجباری کردن برچسب های هشدار بر روی ظروف الکل، همانطور که در گزارش توصیه شده است، نیست. او در ماه فوریه گفت که امیدوار است صنعت به‌طور داوطلبانه موضوع برچسب‌گذاری را بپذیرد.

Call Now Button