بیش از یک چهارم از کانادایی ها هنوز مالیات خود را ثبت نکرده اند

آخرین مهلت برای ثبت مالیات در آژانس درآمد کانادا (CRA) اول ماه می است، اما طبق یک مطالعه از سوی H&R Block Canada، تنها 63 درصد از کانادایی ها مالیات خود را تا 16 آوریل ثبت کرده اند.

از 37 درصد افرادی که مالیات خود را ثبت نکرده اند، یک چهارم گفتند همه چیز را آماده کرده اند.

Peter Bruno رئیس H&R Block Canada، گفت: ما از همه کانادایی‌ها می‌خواهیم مالیات‌های خود را در اسرع وقت ثبت کنند، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند.

اوایل این هفته، اتحادیه خدمات عمومی کانادا خبر از اعتصاب احتمالی کارمندان دولتی داد.

اگر اعتصابی رخ دهد، CRA گزارش داد، پرداخت مزایا و کمک هزینه کودک کانادا را در اولویت قرار می‌دهد. اما مراکز تماس ممکن است زمان انتظار بیشتری داشته باشند و پردازش اظهارنامه‌های مالیاتی ممکن است با تأخیر مواجه شود.

از هر پنج کانادایی یک نفر اظهار داشت، با اعلام اعتصاب احتمالی، به دلیل عدم اطمینان در مورد تأخیر بازپرداخت مالیات، تمایل بیشتری به ثبت سریع مالیات خود دارد.

این مطالعه خاطرنشان می‌کند، 15 درصد کانادایی‌ها برای ثبت مالیات خود عجله ندارند زیرا احساس می کنند اعتصاب ممکن است باعث تمدید مهلت شود.

Bruno گفت، اگر در آخرین لحظه برای جمع‌آوری اسناد، رسیدها و سایر اطلاعات مرتبط اقدام کنید، احتمال اینکه اعتبارات مالیاتی و مزایای متعددی را که حق شماست، از دست بدهید بسیار بیشتر است.

همچنین برای جلوگیری از اختلالات احتمالی در مزایا یا پرداخت اقساط سه ماهه، مانند Climate Action Incentive، Canadian Child Benefit یا GST/HST، تشکیل پرونده به موقع بسیار مهم است.

Call Now Button