پروژه ونکووری ساخت بلندترین ساختمان Passive House جهان راه اندازی شد

پروژه ساخت بلندترین ساختمان جهان با استاندارد طراحی ساختمان سبز Passive House در ونکوور به طور رسمی آغاز شد.

این برج که CURV نام دارد، در محل بلوک میانی 1059-1075 Nelson Street نزدیک گوشه شمال شرقی تقاطع خیابان‌هایThurlow و Nelson در مرکز شهر ونکوور در محله West End بلند خواهد شد.

اگر CURV امروز ساخته شده بود، با ارتفاع ساختاری 586 فوت (179 متر) شامل 60 طبقه، سومین ساختمان بلند در شهر ونکوور بود. و از آنجایی که سایت در بالاترین ارتفاع جغرافیایی مرکز شهر قرار دارد، با ارتفاع 724 فوت (221 متر) بالاتر از سطح دریا، بسیار بلندتر از آنچه واقعا هست به نظر می رسد.

طراحی الهام گرفته از شکل خط ساحلی این برج توسط معمار مشهور بریتانیایی Tom Wright از WKK Architects است که بیشتر به دلیل طراحی نمادین برج العرب دبی شناخته شده است، در حالی که طراحی داخلی توسط Andres Escobar انجام شده است.

358 خانه کاندومینیوم لوکس شامل 168 واحد یک خوابه، 154 واحد دو خوابه و 36 واحد سه خوابه وجود خواهد داشت. فروش در 27 می 2023 آغاز می شود.

در حال حاضر برنامه ریزی شده است ساخت برج در سال 2024 آغاز و تا در سال 2029 تکمیل شود.

Henson Developments مستقر در ونکوور در جون 2020 تأییدیه ساخت را از شورای شهر ونکوور دریافت کرد و به دنبال مشارکت گروه Brivia مستقر در مونترال بود که اکنون توسعه‌دهنده اصلی این پروژه است.

Kheng Ly رئیس و مدیر عامل گروه Brivia در بیانیه ای گفت: گروه Brivia متعهد به نوآوری و ایجاد استانداردهای جدید برای توسعه املاک و مستغلات لوکس و پایدار در کانادا است.

CURV یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های ما تا به امروز است و وقتی این سفر باورنکردنی را آغاز کردیم، می‌دانستیم که باید آن را با تیمی از متخصصان برجسته انجام دهیم. CURV نمادی از پیشرفت‌های ممکن در آینده در سراسر جهان است.

فراتر از استاندارد بالای پایداری محیطی ناشی از توانایی طراحی خانه منفعل برای کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش تا 90 درصد در مقایسه با ساختمان‌های با اندازه‌های مشابه و طراحی معمولی، این برج همچنین درجه بالایی از امکانات رفاهی لوکس را ارائه می‌کند.

Call Now Button