Vancouver Art Gallery میزبان اولین مهمانی بزرگ سال‌های اخیر است

یک مهمانی بزرگ و شیک در این ماه در مرکز هنری محبوب ونکوور برگزار خواهد شد.

اولین مهمانی عمومی بزرگ Vancouver Art Gallery در سال‌های اخیر، مجموعه‌ای چشمگیر از لباس‌های مد، لباس‌های خیابانی، کفش‌های کتانی و طرح‌هایی را به نمایش می‌گذارد که مد و هنر معاصر، از طراحان مشهور گرفته تا هنرمندان بومی بریتیش کلمبیا را در بر می گیرد.

هنگامی که مهمانان به مراسم شیک با عنوان Art Party می رسند، قبل از رفتن به گالری هنری پر زرق و برق که در آن رقص، کوکتل، اجرا و مدل های زنده در حال رژه مد بومی هستند، با ظاهری شیک روی فرش قرمز ژست خواهند گرفت.

Vancouver Art Gallery توضیح می‌دهد، موضوع رویداد، Fashion Fictions، با نمایشگاه بهاری گالری هنری به همین نام که «به بررسی چگونگی تعریف مد در آینده می‌پردازد» همزمان است.

در این نمایشگاه بیش از 50 طراح مانند Balmain، Comme des Garçons، Alexander McQueen، Caroline Monnet، Nike، SCRY، Scarlett Yang و بسیاری دیگر حضور دارند.

این نمایشگاه شامل طیف متنوعی از لباس‌ها، کفش‌ها، لوازم جانبی، سرپوش‌ها و فناوری‌های پوشیدنی، شامل آثار تولید شده در ده سال گذشته است که نمونه‌ای از واکنش طراحان مد به شرایط فرهنگی منحصربه‌فرد دهه‌های 2010 و اوایل دهه 2020 است.

بلیط ها به سه دسته تقسیم می شوند. بلیت استاندارد غیرعضو (50 دلار) شامل یک نوشیدنی رایگان و دسترسی به تمام نمایشگاه‌های برجسته، بلیط عضو (35 دلار) شامل یک نوشیدنی رایگان، دسترسی به سالن اعضا و ورود زودهنگام است، و بلیط پریمیوم (150 دلار) به مهمانان اجازه می‌دهد به سالن استراحت پشت بام با یک بار اختصاصی، غذاهای آماده، دو نوشیدنی رایگان، و اجرای ویژه دسترسی داشته باشند.

بلیط های پریمیوم محدود هستند.

Fashion Fictions Art Party
زمان: 26 می 2023 از ساعت 8 تا 11 شب.
مکان:  Vancouver Art Gallery – 750 Hornby St
هزینه: 50 دلار استاندارد؛ اعضا 35 دلار; پریمیوم 150 دلار؛ خرید آنلاین بلیط https://tickets.vanartgallery.bc.ca/events/0187a0ab-161d-ba13-aaad-d7a81f3712e8?utm_source=vancouver%20is%20awesome&utm_campaign=vancouver%20is%20awesome%3A%20outbound&utm_medium=referral

Call Now Button