یک شهر در BC شاهد افزایش غیرمنتظره درخواست اجاره است

در حالی که ما عادت کرده‌ایم ونکوور را در صدر فهرست‌های مربوط به هزینه اجاره ببینیم، یک شهر در BC به طور غیرمنتظره شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ‌ها نسبت به سال گذشته بود.

یک گزارش مشترک از Rentals.ca و Urbanation که تحقیقی در سراسر کانادا انجام دادند نشان داد، New Westminster شاهد افزایش قابل توجه بوده است.

این گزارش New Westminster را یک بازار متوسط می‌نامد که در آن شاهد افزایش 17.8 درصدی اجاره بهای آپارتمان‌ها و کاندو در مقایسه با سال گذشته بود، که میانگین آن را به 2511 دلار رساند.

برای مقایسه این عدد، میانگین در ونکوور 2988 دلار و Burnaby، 2555 دلار است.

در بیشتر موارد، New West به عنوان مکانی نسبتاً مقرون به صرفه برای اجاره آپارتمان شناخته شده است، اما به نظر می رسد با روندی که در سراسر کانادا مشاهده می کنیم، هیچ شهری از واقعیت افزایش نرخ اجاره در امان نیست.

Urbanization می گوید، کمبود مسکن اجاره ای مقصر این افزایش است.

Shaun Hildebrand رئیس Urbanation در بیانیه‌ای گفت: برخلاف ایالات متحده، تورم نرخ اجاره در کانادا علیرغم اینکه میزان واحدهای اجار ای به بالاترین سطح خود در دهه‌های اخیر رسیده است، نتوانسته کاهش یابد.

این نشان دهنده کمبود شدید مسکن اجاره ای در سراسر کشور و بزرگی تأثیر آن بر تقاضای اجاره است زیرا جمعیت با سرعت بی سابقه ای افزایش می یابد.

برای بدتر شدن اوضاع برای اجاره‌دهندگان و صاحبخانه‌ها، بریتیش کلمبیا اخیراً افزایش سقف اجاره‌بها را برای سال 2024 اعلام کرد. مالکان با افزایش مالیات و سایر هزینه‌های مربوط به نگهداری از خانه‌های خود مواجه هستند، در حالی که اجاره‌کنندگان در BC با واقعیت زندگی در گران ترین استان کانادا در بخش مسکن اجاره ای، در این کشور سروکار دارند.

Call Now Button