Metro Media این هفته اعلام ورشکستگی خواهد کرد

اندرو مول مدیر عاملMetro Media با انتشار پستی در شبکه X اعلام کرد، این هفته اعلام ورشکستگی کرده و به پوشش اخبار محلی در بخش‌هایی از دو شهر بزرگ مونترال و کبک به طور دائم پایان می‌دهد.

وی گفت، Metro Media در ماه گذشته به طور ناگهانی فعالیت بیش از ۳۰ نشریه محلی خود از جمله ژورنال مترو و ۱۶ هفته نامه چاپی را به حالت تعلیق درآورد.

مول در بیانیه‌ای که برای کارمندانش ارسال کرد گفت، شرکت دیگر نقدینگی لازم برای ادامه کار را ندارد و پس از ۲۸ ماه فعالیت این رسانه ورشکستگی آن قریب الوقوع و غم‌انگیز است.

Metro Media در حال حاضر تقریباً ۷۰ کارمند از جمله حدود ۳۰ روزنامه نگار دارد که اخراج موقت آن‌ها دائمی می‌شود.

همچنین گروه رسانه‌ای Metro Land که ارتباطی با Metro Media ندارد نیز اعلام کرد، برای محافظت خود در برابر ورشکستگی از این پس تنها به صورت آنلاین فعالیت می کند. این اقدام به این معنی است که بخش‌های بزرگی از انتاریو در آستانه از دست دادن رسانه‌های چاپی خود هستند و بیش از ۶۰۰ کارمند شغل خود را از دست خواهند داد.

Metro Media در سال ۲۰۱۸ توسط مایکل رافول، تاجر مونترالی راه اندازی شد که ۳۰ نشریه، از جمله روزنامه رایگان مترو و ۲۹ روزنامه اجتماعی هفتگی چاپی را از Transcontinental Inc خریداری کرد.

این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد، هر هفته ۱۰۰ هزار خواننده و سایت آنها نیز ماهانه نزدیک به دو میلیون بازدید کننده انحصاری دارد.

Call Now Button