رژه امسال بابا نوئل در ونکوور رسما لغو شد

Vancouver Santa Claus Parade Society در وب سایت خود اعلام کرد، رویداد امسال لغو شده و آنها به دنبال یک حامی مالی جدید برای این سنت تعطیلات هستند.
برگزارکنندگان می‌گویند، در طول سال‌ها، Vancouver Santa Claus Parade به عنوان مراسم آغاز فصل کریسمس در شهر شناخته می شد، اما با کمال تاسف اعلام می‌کنیم این رژه برای سال 2022 تعطیل شده است.
این رویداد به یک اسپانسر اصلی نیاز دارد تا هزینه‌های برگزاری رژه را هر سال تقبل کند، اما هیچ حامی نتوانست به موقع برای سال 2022 تعهد بدهد.
این انجمن همچنین گفت، امیدوار است رژه بتواند در سال 2023 از سر گرفته شود و از حامیان مالی علاقه مند دعوت می شود برای اطلاعات بیشتر ایمیل بزنند.
Vancouver Santa Claus Parade به مدت 16 سال، تماشاگران در هر سنی را با جمعیت 300000 نفری به مرکز شهر ونکوور برای تماشای گروه‌های موسیقی، گروه‌های کر و گروه‌های اجتماعی در طول مسیر 1.8 کیلومتری میاورد.
این رژه تعطیلات محبوب در سال‌های 2020 و 2021 نیز به دلیل همه‌گیری لغو شده بود.
در حالی که Vancouver Santa Claus Parade در سال 2022 لغو شده ولی سازمان دهندگان همه را تشویق می کنند تا روح تعطیلات را با ادامه حمایت از شرکای رژه، از جمله بانک غذای بزرگ ونکوور و صندوق کودکان CKNW، زنده نگه دارند.

Call Now Button