دانش آموز نورث ونکووری با نخست وزیر جاستین ترودو ملاقات کرد

ملاقات یک دانش آموز دبیرستانی با نخست وزیر کشورش اتفاق معمولی نیست. اما چهارشنبه 2 نوامبر، مانند هیچ روزی و Brogan Maloney دانش آموز کلاس نهم Ecole Handsworth Secondary، مانند هیچ دانش آموز دیگری نبود.
Maloney در آن روز در اتاوا بود و عمویش James Maloney نماینده لیبرال منطقه Etobicoke Lakeshore، به عنوان بخشی از برنامه ی بردن بچه های مدرسه های نورث ونکوور به محل کار، وی را به محل کارش برد.
او ساختمان‌های پارلمان را بازدید کرده و با بزرگان سیاسی ملاقات کرد، اما برجسته‌ترین تجربه او دیدار با همکار عمویش یا همانطور که بقیه دنیا او را می‌شناسند، نخست‌وزیر جاستین ترودو، بود.
Maloney در مورد تجربه ی خود گفت، خیلی عالی بود.
او گفت، قبل از ملاقات با ترودو استرس داشتم، به خصوص زمانی که بیرون دفترش ایستاده و منتظر ورود او بودم، اما نخست وزیر بلافاصله من را راحت کرد.
Maloney گفت: او واقعاً آدم خوبی است.
ملاقات با رهبر کشور، باعث علاقه مندی Maloney به سیاست شده، او گفت، قبل از این رویداد، واقعاً به این فکر نکرده بودم که می خواهم در آینده چه شغلی داشته باشم.
Maloney در سال 2019 نیز به کمپین عمویش در تورنتو کمک کرد، و در ایستگاه‌های مترو آگهی پخش کرد و به نصب تابلوهای تبلیغاتی کمک کرد، اما او هرگز آن را شغلی برای خود تلقی نمی‌کرد، تا روزی که با ترودو ملاقات کرد.
کمک به نوجوانان برای درک فرصت های شغلی در دسترس آنها، هدف برنامه ملی سالانه است که برای اولین بار در سال 1994 توسط Learning Partnership آغاز شد.
Meghan Downie، معاون Handsworth گفت: این برنامه به دانش آموزان ما فرصتی می دهد تا ببینند دنیای کار چگونه است.
برای برخی از دانش‌آموزان، این فرصتی برای درک شغل اعضای خانواده‌شان، دیدن آن‌ها خارج از چارچوب والدین یا عمو، و درک بهتر آنچه که برای کمک به خانواده انجام می‌دهند، است.
Downie می‌گوید، من فکر می‌کنم خیلی وقت‌ها برای دانش‌آموزان کمی ناشناخته است که مادر یا پدر یا عمو یا همکار نخست‌وزیر عموی‌شان چه می‌کند. بنابراین دیدن این موارد از نزدیک برای دانش آموزان ما بسیار جالب است.

Call Now Button